1. Alle veelgestelde vragen
  2. Reisadvies
  3. Tijdens mijn vakantie wijzigt het reisadvies, wat nu?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Tijdens mijn vakantie wijzigt het reisadvies, wat nu?

Wanneer tijdens jouw vakantie het reisadvies van een geel naar een oranje reisadvies wijzigt kun jij jouw vakantie zonder problemen voortzetten. Wij zullen je uiteraard wel informeren wanneer de situatie op bestemming dermate is gewijzigd dat een leuke en veilige vakantie niet meer mogelijk is. Wil je toch liever terug naar huis wanneer het reisadvies wijzigt naar code oranje? Dan kijken wij graag op welke terugvlucht in ons aanbod wij beschikbaarheid hebben. De niet genoten reisdagen krijg je in dit geval niet vergoed. 

Wanneer het reisadvies tijdens jouw verblijf naar een rood advies wijzigt, dan nemen wij contact met jou op en zorgen wij voor een veilige terugreis naar huis met onze repatriëringsgarantie. Reis je naar huis terwijl jouw vakantiebestemming op dat moment een negatief reisadvies heeft moet je bij thuiskomst verplicht in quarantaine, tenzij de overheid op dat moment anders besluit. Doe je dit niet dan riskeer je een boete. De niet genoten reisdagen zullen wij financieel vergoeden in het geval van een rood reisadvies.

Ik heb een verzekering via Sunweb geboekt, wat nu?
Wanneer de kleurcode van jouw vakantiebestemming wijzigt naar een rood reisadvies terwijl je op bestemming bent, blijft de verzekeringsdekking geldig tot het eerst mogelijke moment dat je naar huis kunt keren via de repatriëringsgarantie. Indien Sunweb een repatriëringsvlucht aanbiedt en je besluit op je originele terugreisdatum terug te keren dan vervalt de verzekeringsdekking op de dag van de aangeboden repatriëringsvlucht. 





Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's