7,2

  • Authentiek
  • Kindvriendelijk
  • Meerdere bars en restaurants

In het traditioneel Marokkaanse gebouwde Club Dar Atlas Marrakech vier je een heerlijk rustige vakantie. De comfortabele hotelkamers liggen in de groen begroeide tuinen, die vol staan met rozen, olijfbomen en andere beplanting. Er zijn veel faciliteiten zowel voor sportievelingen als voor gasten die liever wat meer relaxen.Het zwembad biedt verkoeling tijdens een warme zomerdag en bij de bar worden verfrissende drankjes geschonken. Voor eventuele kinderen is er een apart kinderbad aanwezig en kunnen zij zich helemaal uitleven! Eventjes helemaal ontspannen? Dat kan door lekker weg te dromen in de hamam. Vervoer naar het centrum is ook geregeld. Voor ca. €2,00 per keer, brengt de shuttlebus je naar het hart van de bruisende stad. 

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

All-inclusive
7.2
4 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,2
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8
Accommodatie algemeen
6,5
Hygiëne
6,8
Kamer / appartement
8,3
Service / gastvrijheid
7
Faciliteiten
6,5
Locatie/ligging
7,8
Prijs/kwaliteit
6
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Marrakech

Ontdek Marrakech

Praktische informatie

Vlucht informatie
Je vliegt naar Marrakech. De vlucht duurt ongeveer 4 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door Engelssprekende reisleiding.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfer vanaf vliegveld Marrakech naar Marrakech duurt ongeveer 40 minuten, van vliegveld Agadir naar Agadir duurt ongeveer 30 minuten en van Marrakech naar Agadir ongeveer 3 uur.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons ook niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.
Informatie over Marokko

Hoofdstad:
De hoofdstad van Marokko is Rabat.
 
Taal:
De officiële taal is Arabisch. Maar met Frans (en soms Engels) kun je ook vaak terecht.

Tijd:
Tijdens onze zomertijd is het één uur vroeger in Marokko en in de wintertijd is er geen verschil.

Religie:
98% van de Marokkaanse bevolking is Moslim. De Islam speelt voor Marokkanen een belangrijke rol in het dagelijks leven. Dit komt naar voren in de normen en waarden die zij nastreven en de tradities die voor hun belangrijk zijn. De overige 2% van de bevolking is Christen en zijn veel al buitenlanders, zoals Spanjaarden of Fransen die zich in Marokko hebben gevestigd. Tijdens je vakantie, zal je regelmatig het gebed via de speakers van de moskee horen. Wil je een moskee bezoeken of een ander religieuze highlight van de bestemming, houd er dan rekening mee dat armen/schouders en ook kniën bedekt zijn.

Valuta:
De officiële munteenheid is de Dirham. Vergeet niet te checken of je een bankpas hebt die niet alleen Europa dekking heeft. Wellicht moet je deze nog omzetten naar wereld dekking.

Ramadan
De Ramadan speelt in Marokko een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Marokko dien je in het bezit te zijn van een paspoort dat na thuiskomst nog minimaal 6 maanden geldig is. Een identiteitskaart is niet toegestaan.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer voor de politie is 19. Voor de brandweer dien je 15 te bellen. Heb je een ambulance nodig, bel dan 00212 (0)24 443724.

Eten & drinken:
In de typisch Marokkaanse gerechten komt veel vlees terug. In het bijzonder wordt rundvlees en lamsvlees veel bereid. Verder zijn de gerechten kruidig en worden specerijen toegepast als kurkuma, saffraan en gember. Tijdens je vakantie kom je zeker couscous, harira (soep) of kefta (gehaktballetjes op een spies) tegen op het menu.

Het water in Marokko is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste flessen water kopen in de supermarkt of bij je accommodatie. Let er op dat de flessen zijn gebotteld.

Fooien:
In Marokko is het de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Marokko zijn op maandag t/m zaterdag van 09.00-12.00 uur en van 15.00-19.00 uur of 20.00 uur geopend.

Feestdagen:
Marokko kent meerdere feestdagen gedurende het jaar. Deze zijn hieronder weergegeven:

  • 11 januari Onafhankelijkheids manifest
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • Maandag 11 maart t/m dinsdag 9 april Ramadan (2024)
  • 30 juli Feest van de Troon
  • 14 augustus Oued-Eddahab
  • 20 augustus Dag van de koning en revolutie
  • 21 augustus Dag van de jongeren
  • 6 november Dag van de Groene Mars
  • 18 november Onafhankelijkheidsdag

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Marokko. De kosten hiervoor zijn per persoon, per nacht. Die betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.


Reisleiding
Je wordt ontvangen door een lokale vertegenwoordiger.

Lees meer Marokko

Bekijk ook eens