9,7

  • Prachtig hotel in een historisch gebouw
  • Stap zo het strand op
  • Kom helemaal tot rust in het wellnesscenter

Hotel Lazure Contemporary Building,  is een prachtig en modern hotel gelegen aan de Adriatische zee. Het historische gebouw straalt veel luxe en authenticiteit uit. Als je op zoek bent naar een unieke accommodatie ben je hier aan het juiste adres. De prachtige kamers voelen aan als comfortabele cocons; je zult je hier direct thuis voelen. Na een heerlijk ontbijtje stap je zo het strand op en geniet je op een ligbed van een relaxte dag aan zee. Toe aan wat extra ontspanning? Ontdek het fantastische wellnesscenter en kom helemaal tot rust. Vergeet de dag niet af te sluiten met een lekker lokaal wijntje bij the Wine Bar. Dat is pas vakantie vieren!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer algemeen voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer balkon zeezicht (Superior)
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer tuinzijde superieur
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • terras
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer zeezicht superieur
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 27m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • geen balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
studio landzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 40m²
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
studio tuinzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • balkon
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
studio zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 40m²
  • balkon of terras
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
suite zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 65m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • verwarming
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 104
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • authentieke accommodatie
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • roomservice
  • parkeerterrein
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief
  • handdoeken inclusief
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • supermarkt (in de directe omgeving)
  • bakkerij (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (in de directe omgeving)
  • geldwisselkantoor (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • kinderspeelruimte
  • kids club, van maandag 1 juli 2024 t/m zaterdag 31 augustus 2024
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • huisdieren, excl. voer: circa 15,00 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant, internationaal restaurant, brasserie, afhaalmaaltijden mogelijk (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant, heren dienen een lange broek en dichte schoenen te dragen tijdens het diner )
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar, poolbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • fietsverhuur (huur)
  • fietsenstalling
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 18 jaar circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 12 t/m 17 jaar circa 1,00 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 0 t/m 11 jaar circa 0,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna, bio-sauna, hamambehandelingen, turks stoombad, jacuzzi, verwarmde ligstoelen, rustruimte, fitnessruimte, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad (aantal 1)(ligstoelen (gratis) )
  • kinderzwembad (aantal 1)
  • buitenzwembad (aantal 1)

Verzorging

Logies/ontbijt
9.7
7 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
9,9
Accommodatie algemeen
9,9
Hygiëne
9,9
Kamer / appartement
9,9
Service / gastvrijheid
9,9
Faciliteiten
9,4
Locatie/ligging
9,7
Prijs/kwaliteit
8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Herceg Novi

Ontdek Herceg Novi

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 100 meter (kiezelstrand, handdoekenservice, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: circa 2 kilometer
Afstand tot oude centrum circa 2 kilometer
Afstand tot Barstreet circa 1 kilometer
Afstand tot luchthaven DBV circa 31 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 550 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 550 meter
Rustig gelegen
vlucht informatie
Je vliegt naar Dubrovnik. De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb
Transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. Je vliegt naar Dubrovnik. Omdat deze plaats in Kroatië ligt en Kroatië tot het Schengen gebied gehoord en Montenegro niet, kunnen de grenscontroles langer duren. Hierdoor moet je rekening houden met een transfertijd van circa. 4 uur.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site .
informatie over Montenegro
De hoofdstad:
De hoofdstad van Montenegro is Podgorica.

Taal:
De officiële taal in Montenegro is Montenegrijns. In de toeristische gebieden spreken velen ook Engels.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
In Montenegro betaal je met de euro

Voltage:
De spanning is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Montenegro reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Montenegro is er reisleiding aanwezig (Engels sprekend).

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
In Montenegro heb je goed bereik en kun je telefoneren. Wil je gebruikmaken van het internet via je telefoon, dan raden wij aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland uw dataroaming uit.

Fooien:
Het is in Montenegro de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.
Lees meer Montenegro

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.