Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services

FAQ - Na de vakantie

  1. Home
  2. Sudtours
  3. FAQ
  4. Na de vakantie

Veelgestelde vragen

Na de vakantie


KLACHTEN
 

Hoe dien ik een klacht in? 
Heeft u klachten over de reis of bent u ontevreden over uw vakantieverblijf dan dient u dit direct te melden aan de receptie van uw accommodatie en aan de vertegenwoordiging van Sudtours ter plaatse. Onze vertegenwoordiger staat voor u klaar om uw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Is er op bestemming geen vertegenwoordiger aanwezig, neemt u dan direct vanaf uw vakantiebestemming telefonisch of per fax contact op met ons hoofdkantoor in Nederland. Het telefoon- en faxnummer van Sudtours staat vermeld op uw reisbescheiden.

Deze handelwijze is absoluut noodzakelijk omdat Sudtours op het moment dat u uw klacht kenbaar maakt, meestal direct iets kan doen om uw klacht op te lossen. Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland niet in behandeling genomen.

Klachtformulier noodzakelijk
Wordt uw klacht ter plaatse niet bevredigend opgelost dan is het noodzakelijk om een klachtenformulier in te vullen zodat u bij thuiskomst uw klacht kenbaar kunt maken. Uw klacht kunt u uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis, voorzien van een motivatie, schriftelijk, per e-mail of fax indienen. Het opsturen van alleen een klachtenformulier zonder verdere toelichting is niet voldoende om u klacht in behandeling te kunnen nemen. Na ontvangst van uw opmerkingen, versturen wij u altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op uw opmerkingen geven wij binnen één maand. U kunt uw correspondentie richten aan:

Sudtours Vliegvakanties
t.a.v. afdeling Customer Support
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
e customersupport@sudtours.nl

Met klachten kunt u zich ook wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

VERGETEN SPULLEN
Ik ben mijn spullen vergeten ter plaatse, wat kan ik nu doen?

Bent u op vakantie geweest en u bent daar spullen vergeten? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Support. Zij helpen u hier graag verder mee.

Afdeling Customer Support
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
e customersupport@sudtours.nl

SCHADE 

Hoe meld ik een schade? 
Wanneer u op vakantie schade opgelopen heeft, dan kunt u hiervoor contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij. Heeft u de verzekeringen bij Sudtours afgesloten, dan lopen deze via de Europeesche Verzekeringen. Via de volgende link kunt u dan uw schade melden: Europeesche Verzekeringen.