6,7
Goed

  • Ligging aan eeuwenoude lagune
  • Prachtig oud landhuis
  • Relaxen onder palmbomen

Quinta Da Lagoa is een landhuis en heeft een bijzondere en rustige ligging aan een eeuwenoude lagune. Langs deze lagune kun je wandelen en in de tussentijd bekijk je verschillende vogel- en plantsoorten. Bovendien is er een strand met palmbomen waar ligbedjes en parasols staan om heerlijk te genieten van het zonnetje. Je kunt ook een verfrissende duik nemen in één van de twee zwembaden die in de groene tuin liggen van het hotel. De comfortabele kamers en suites zijn netjes ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. ’s Morgens word je uitgerust wakker en kun je op het gemak de dag te beginnen. In de gezellige bar bestel je een kopje koffie, maar er is ook een restaurant voor een heerlijk ontbijt of diner. Om de prachtige omgeving te gaan ontdekken, raden we je aan om een huurauto te boeken. 

Kamertypes

1-persoonskamer standaard
geschikt voor 1 persoon
  • kitchenette
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
2-persoonskamer standaard type A
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, föhn
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
2-persoonskamer superieur type B
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, föhn
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
2-persoonskamer tuinzijde type C
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
familiekamer 2 ruimtes standaard
geschikt voor 4 personen
  • kitchenette
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, föhn
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
familiekamer 3 ruimtes standaard
geschikt voor 6 personen
  • kitchenette
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, föhn
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:
suite standaard
geschikt voor 2 personen
  • kitchenette
  • minibar
  • telefoon
  • verwarming (individueel regelbaar)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, föhn
  • wi-fi in openbare ruimte:
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi bij de receptie:
  • airconditioning:
  • borg afstandsbediening:
  • verwarming:

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 130
  • receptie (geopend van 08:00 tot 00:00 uur)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • wasgelegenheid
  • huisdieren niet toegestaan
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • wi-fi op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1), buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 1
Sportfaciliteiten
  • spelletjesruimte
  • tennisbaan (tegen betaling)
  • tafeltennis (tegen betaling)
  • fietsverhuur (huur)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 2)

Verzorging

Logies ontbijt
6.7
Goed
5 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

6,7
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
6,6
Accommodatie algemeen
7,2
Hygiëne
6,6
Kamer / appartement
7,4
Service / gastvrijheid
6,4
Faciliteiten
6
Locatie/ligging
6,8
Prijs/kwaliteit
-
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Noord Portugal

Ontdek Noord-Portugal

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 1 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 98 kilometer
vlucht informatie
PORTO
Vluchtduur circa 2,5 uurAmsterdamVertrek vrijwel dagelijksAfstand luchthaven Porto naar:Kies je voor deze veelzijdige bestemming, dan vlieg je binnen 2 uur naar Porto. Hier vandaan is de afstand naar Esposende circa 40 kilometer en naar Vila Praia de Ancora circa 80 kilometer.Bij het doorlopen van uw boeking heeft u de keuze om een Primavera Chartervlucht of een lijndienst-/Low cost vlucht te reserveren. Deze mogelijkheid wordt uitsluitend getoond indien beschikbaar.Primavera Chartervlucht- Inclusief 10 kilo handbagage- Ruimbagage vanaf 15 kilo € 18,00- Flexibele wijzigingsvoorwaarden- Vluchttijden en -nummers onder voorbehoudDe Primavera Chartervluchten worden uitgevoerd door Transavia. Deze chartervluchten hebben doorgaans minder gunstige vertrek- c.q. aankomsttijden. Veel regionale vluchten worden met een tussenstop op een andere regionale luchthaven gecombineerd. De uitvoering van deze vluchten valt onder de ANVR-Reisvoorwaarden.Lijndienst-/Low cost vlucht- Inclusief 10 kilo handbagage- Ruimbagage 15 kilo vanaf € 32,00- Hoge wijzigings-/annuleringskosten- Wijzigen en/of annuleren volgens voorwaarden luchtvaartmaatschappijDe lijndienst-/Low cost vluchten worden, volgens een vaste dienstregeling, uitgevoerd door de vermelde luchtvaartmaatschappij. De uitvoering van deze vluchten valt onder de voorwaarden van de betreffende luchtvaartmaatschappij.
informatie over Portugal

Hoofdstad
De hoofdstad van Portugal is Lissabon.

Taal
De officiële taal is Portugees, maar met Engels of Frans kan je er ook vaak terecht.

Tijd
In Portugal is het 1 uur vroeger dan in Nederland.

Valuta
De officiële munteenheid is de euro. Met je bankpas kun je geld opnemen via de bankautomaat. In de grote steden en in de toeristische centra zijn voldoende bankautomaten aanwezig. Ook in (de grotere) winkels is een betaling met bankkaart mogelijk. Daarnaast kun je op steeds meer plaatsen met je creditcard betalen. Enkel in kleine restaurants en winkels is dit niet mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten
- Nederlandse identiteitskaart of een Nederlands internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- Voor personen onder de 18 jaar die zonder meerderjarige personen reizen, is een getekende verklaring nodig van ouder(s) en/of verzorger(s). Hier kan om gevraagd worden.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Portugal.
- Indien je geen Nederlandse nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met de ambassade of consulaat.
- Over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.

Let op!
Voor
Portugal geldt:
Indien je met een gezelschap reist, waarvan er niemand ouder is dan 18 jaar, kan het zijn dat de boeking niet akkoord komt. Tevens kan het zijn dat het bij het hotel/appartement gevraagd wordt. Dit is in Portugal wettelijk vastgelegd. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen, kun je het beste een kijkje nemen op de website van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering:
https://www.lcr.nl/

Telefoneren
Je kan met je mobiele telefoon telefoneren in Portugal. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor aangerekend worden. Informeer hierover bij jouw provider voor je op vakantie vertrekt. Als je gebruik wil maken van internet via je telefoon, dan raden we je aan om dit via een draadloos netwerk te doen.
Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Portugal voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Tijdens je vakantie in Portugal maak je kennis met de heelijke Portugese keuken. Wat dacht je van Cataplana (een stoofschotel van schaal- en schelpdieren met gekookte ham) of van Kip Piri-Piri, lekker pittig! Dit in combinatie met een glas wijn of een verfrissend pintje en jouw maaltijd is compleet.

Fooien
Het is in Portugal een gewoonte om in bars en restaurants tussen de 5% en 10% fooi te geven.

Openingstijden
De winkels in Portugal zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 13.00u en van 15.00u tot 19.00u geopend. Op zaterdag zijn de winkels van 09.00u tot 13.00u geopend. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer open.

Feestdagen
In Portugal vieren de Portugezen de volgende feestdagen:
- 1 mei Dag van de Arbeid
- 10 juni Dag van de dichter Camoes
- 15 augustus Maria Hemelvaart
- 5 oktober Dag van de Republiek

Lees meer Portugal

Bekijk ook eens