Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
7,9
Fantastisch

  • Zwembad met glijbaan
  • Direct aan het strand
  • Dicht bij chersonissos

Aan de rand van het centrum van Anissaras ligt het familiehotel Hotel Mitsis Cretan Village Beach. Een ideale ligging want ook het zandstrand ligt hier pal voor de deur.

De vijf buitenzwembaden en het kinderbad zorgen natuurlijk ook voor meer dan genoeg waterpret. De glijbaan draagt hier een steentje aan bij voor jong en oud! De miniclub en het animatieteam staan garant voor vrolijke entertainment voor jong en oud. En wie helemaal wil ontspannen kan terecht in het wellnesscenter in zusterhotel Mitsis Royal Mare. 

Kamertypes

2-persoonskamer bungalow 1-ouder kamer (Garden View)
geschikt voor 2 personen max. 1 volwassene en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer bungalow front zeezijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer bungalow tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer bungalow voor alleengebruik (Garden View)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer bungalow zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer tuinzijde 1 ruimte
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 11 jaar)
  • oppervlakte circa 23m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed; 2 x éénpersoons bedbank)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer tuinzijde 2 ruimtes (Family Apartment Garden View)
geschikt voor 2 tot 5 personen max. 3 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 32m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer zeezicht 1 ruimte
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 11 jaar)
  • oppervlakte circa 23m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed; 2 x éénpersoons bedbank)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer zeezicht 2 ruimtes (Family Apartment Sea View)
geschikt voor 2 tot 5 personen max. 3 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 32m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 344
  • klasse: comfort
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lobby
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • handdoekenservice: gratis
Kinderfaciliteiten
  • mini club
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar, strandbar, taverne
Sportfaciliteiten
  • gameroom (tegen betaling)
  • minigolf (gratis)
  • volleybal (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • duiken (tegen betaling)
  • watersporten: niet gemotoriseerd: tegen betaling
  • animatie, voor kinderen en volwassenen overdag en 's avonds gratis
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa, bij mitsis royal mare thalasso & spa resort: sauna (tegen betaling), jacuzzi (tegen betaling) binnen, fitnessruimte (gratis), massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 3)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 5)(zout water, ligstoelen, parasol, buitenzitje)
  • waterglijbanen
  • waterspeelplein

Verzorging

All-inclusive

Maaltijden in buffetvorm
* Vroeg ontbijt 7.00 - 07.30 uur (continentaal)
* Ontbijt 7.30 - 10.00 uur
* Uitslapersontbijt 10.30 - 11.30 uur
* Lunch 12.30 - 14.30 uur
* Diner 18.30 - 21.15 uur
* Lokale (non-)alcoholische dranken 10.00 uur - 1.00 uur
* 1x dineren in het 'Taverna & Beach' restaurant per verblijf en
   per kamer ( 4 dgn. van te voren reserveren)

Om ervoor te zorgen dat je optimaal kunt genieten van de à la carte restaurants, raden we ten zeerste aan om vóór je aankomst te reserveren. Reserveren is mogelijk vanaf ongeveer 24-72 uur na het boeken van je reis. Hoe eerder je reserveert, hoe groter de kans is dat je verzekerd bent van een plek.

Hoe doe je dat? We helpen je graag op weg:
Ga naar de website: www.mitsis.com
Klik op ‘Concierge’ (rechts bovenin)
Kies de optie 'Table Reservation'
Selecteer jouw hotel uit de lijst
Maak een keuze uit één of meerdere restaurants
Vul de voornaam en achternaam van de hoofdboeker en het Sunweb reserveringsnummer in
Selecteer de datum en tijd voor lunch of diner


7.9
Fantastisch
113 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,7
Accommodatie algemeen
7,8
Hygiëne
7,7
Kamer / appartement
8,2
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten
8
Locatie/ligging
7,7
Prijs/kwaliteit
8,7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kreta

Ontdek Kreta

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand
Aan de rand van het centrum
Afstand tot centrum: chersonissos circa 2 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 23 kilometer
Afstand tot bushalte circa 5 meter
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 2 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 800 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 950 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek chersonissos circa 2 kilometer
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Heraklion of Chania. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Heraklion - ongeveer 15 minuten

Ammoudara - ongeveer 30 minuten

Agia Pelagia - ongeveer 45 minuten

Fodele - ongeveer 60 minuten

Kokkini Hani - ongeveer 20 minuten

Gouves - ongeveer 35 minuten

Gournes - ongeveer 30 minuten

Analipsis - ongeveer 45 minuten

Anissaras - ongeveer 50 minuten

Hersonissos - ongeveer 50 tot 80 minuten

Koutouloufari - ongeveer 50 tot 80 minuten

Piskopiano - ongeveer 50 tot 80 minuten

Stalis - ongeveer 60 tot 90 minuten

Malia - ongeveer 60 tot 90 minuten

Sissi - ongeveer 75 tot 90 minuten

Agios Nikolaos - ongeveer 120 minuten

Elounda - ongeveer 120 minuten

De transfertijden voor West-Kreta zijn als volgt:

Vanaf Heraklion luchthaven:

Bali 45-60 minuten, Panormos 60-90 minuten, Rethymnon 90-120 minuten, Georgioupoulis 120-180 minuten

Vanaf Chania luchthaven:

Georgioupoulis 60 minuten, Rethymnon 60-120 minuten, Panormos 120-160 minuten, Bali 120-160 minuten

*Alle transfertijden zijn afhankelijk van het aantal hotels dat de bus aandoet. Dit is variërend per transfer.

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.