8,8

  • Ideale ligging
  • Zo op het strand
  • Prachtige tuin

Het pittoreske Hotel Manos is rustig en ideaal gelegen. Het ligt dicht bij het zandstrand en de gezellige haven van Naoussa met zijn witte kubusvormige huizen. Langs de kustlijn zitten veel leuke restaurantjes en winkeltjes, je bent je hier in de omgeving dus uren zoet. Plons bij het hotel lekker in het zwembad en trek een paar baantjes. Daarna kun je bij de bar even een verkoelend drankje of smakelijke snack halen.

Het hotel heeft een typische Cycladische architectuur en de sfeervolle kamers zijn comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. De meeste kamers hebben een balkon of terras met uitzicht op het zwembad of de tuin. De omliggende tuin met palmbomen, kleurrijke bougainville-bomen en de klimplanten biedt een oase van verkoeling. Zo heb je ook meer privacy en kun je echt genieten van een momentje samen. Het personeel zorgt er met de typerende Griekse gastvrijheid voor dat het jou aan niets ontbreekt. Ze helpen graag mee, door bijvoorbeeld tips geven, het beste van je vakantie te maken.

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 28
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 5
  • klasse: comfort
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per dag
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Restaurants & bars
  • drinkgelegenheden: lobbybar
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 3,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) , buitenzitje (gratis))

Verzorging

Logies/ontbijt
8.8
12 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,7
Accommodatie algemeen
9,2
Hygiëne
8,6
Kamer / appartement
8,9
Service / gastvrijheid
8,8
Faciliteiten
8,8
Locatie/ligging
8,8
Prijs/kwaliteit
8,3
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Paros

Ontdek Paros

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 200 meter (ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 350 meter
Afstand tot oude centrum circa 350 meter
Afstand tot Barstreet circa 350 meter
Afstand tot luchthaven circa 24 kilometer
Afstand tot bushalte circa 350 meter
Afstand tot pinautomaat circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 350 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 350 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 350 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 10 kilometer
Aan een hoofdweg
handig om te weten
Het kan voorkomen dat je een nacht op het eiland Santorini moet verblijven aan het begin en/of einde van de reis, omdat de vluchttijden niet aansluiten op de vertrektijden van de ferry. Dit komt voor wanneer je heel laat aankomt op de luchthaven, of heel vroeg in de morgen vertrekt. Ook kan het voorkomen dat de ferry niet vaart vanwege slechte weersomstandigheden, ook dan is een overnachting op Santorini noodzakelijk.
vlucht informatie

Je vliegt naar Santorini. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
De transfer is inclusief indien je ook de accommodatie bij Sunweb geboekt hebt. De transfer naar Paros duurt ongeveer 240 minuten in totaal (afhankelijk van vertrektijden veerboot). Het kan voorkomen dat je een tijdje op de ferry moet wachten. Een bus zal je dan in Kamari op Santorini afzetten zodat je ook dit eiland een klein stukje kan ontdekken. Op de terugweg geldt altijd, dat je de avond van te voren wordt opgehaald en een nacht verblijft op Santorini in één van de accomodaties uit het aanbod of gelijkwaardig aan het aanbod. Ter plaatse zul je jouw precieze reisschema ontvangen. Alle transfers en overnachtingen zijn daar om te allen tijde onder voorbehoud.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt u uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.