Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
8,0
Fantastisch

  • Aan de baai van Slano
  • Ideaal voor families
  • Vele (sport)activiteiten voor jong en oud

Prachtig groen beboste heuvels, bezaaid met eeuwenoude wijngaarden aan de ene kant, een idyllisch uitzicht op de baai van Slano aan de andere kant. Het comfortabele Hotel Osmine is gelegen in een prachtige omgeving. Breng een bezoekje aan het Kroatische plaatsje Slano, waar veel overblijfselen uit de oudheid te vinden, zoals restanten van kastelen, kerken en forten. Ook prachtige baaien en stranden met helderblauw water is waar Slano bekend om staat. De ligging van Hotel Osmine is ideaal; slechts een trap naar beneden en je bevind je al op het mooie strand. Het bekende Dubrovnik is ook niet ver weg. 3 maal per week kun je met de shuttlebus naar deze sprookjesachtige stad, die een plaats heeft op de werelderfgoedlijst van UNESCO.

Hotel Osmine is een plekje waar je met het gezin heerlijk tot rust kan komen en kan genieten van een fijne tijd met elkaar. Het hotel richt zich op jong en oud en dat is heel goed te blijken aan de vele faciliteiten die ze aanbieden. Basketbal, volleybal of toch lekker kajakken op het water? Het kan allemaal! Voor de kinderen is er een speeltuin en een kidsclub. Met het leuke animatieteam hoeven zij zich geen dag te vervelen. Een verfrissende duik neem je in het zwembad. Geniet van de warme zomerzon onder het genot van een lekker drankje van de poolbar. In het buffetrestaurant heb je een ruime keuze aan lekkere gerechten.

Nog niet heel lang geleden is de accommodatie geheel gerenoveerd en dit is goed terug te zien in de kamers. Deze zijn erg ruim, zeer modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Gezien de prachtige ligging van het hotel, hebben alle kamers een adembenemende uiticht op de zee.

Kamertypes

2-persoonskamer premium zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 13 jaar)
  • oppervlakte circa 24m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht voor alleengebruik (Premium Room)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 183
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 5)
  • lobby
  • roomservice
  • televisiehoek
  • shuttlebus ( bestemming naar dubrovnik 3 maal per week, tegen betaling)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting (contant of per creditcard te betalen)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • handdoekenservice: gratis
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kinderspeelruimte
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar, van april t/m oktober, 6 maal per week (gratis)
  • kids club, van 4 t/m 12 jaar, van april t/m oktober, 6 maal per week (gratis)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (gratis)
  • tennisbaan (aantal 1) (tegen betaling) (niet overdekt, overdag tegen betaling, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • watersporten: niet gemotoriseerd: kajakken, waterfietsen, windsurfen
  • fietsverhuur (gratis)
  • animatie, van april t/m oktober, 6 maal per week, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 18 jaar circa 1,40 € per persoon per dag contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 12 t/m 17 jaar circa 1,40 € per persoon per dag contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): sauna, jacuzzi, rustruimte, massages (tegen betaling)
  • fitnessruimte (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis, borg: circa 10,00 €)
  • kinderzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 19:00 uur, oppervlakte: 25 m²)(zout water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 19:00 uur, oppervlakte: 100 m²)(zout water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive

*alle maaltijden in buffetvorm (met showcooking)
*ontbijt
*lunch
*diner
*koffie en thee
*midnight snack
*alle lokale (non-) alcoholische dranken 08:00 - 00:00 uur
*1 keer per week is er een thema diner

 

8
Fantastisch
24 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,8
Accommodatie algemeen
8,3
Hygiëne
8,6
Kamer / appartement
8
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
7,7
Prijs/kwaliteit
8,3
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand, via traptreden, handdoekenservice, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 2,5 kilometer
Afstand tot luchthaven Dubrovnik Airport (DBV) circa 53 kilometer
Afstand tot bushalte circa 2,5 kilometer: naar dubrovnik
Afstand tot pinautomaat circa 2,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 2,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 2,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 800 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 2,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 2,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 35 kilometer
Rustig gelegen
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:

Cavtat - ongeveer 15 minuten

Dubrovnik - ongeveer 45 minuten

Mlini - ongeveer 30 minuten

Orebic - ongeveer 3 uur

De Ferry

Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres. Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.

Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.