7,0

  • Vlak bij het strand
  • Animatie voor jong en oud
  • Minigolf, bowling, tafeltennis: wie daag je uit?

Aurora Plava Laguna is een comfortabel all inclusive hotel op een mooie locatie. Het ligt op een klein stukje lopen van het strand en op ongeveer 2,5 km. van het middeleeuwse stadje Umag. Voor het hotel ligt een groen park met heerlijk geurende pijnbomen. Je vindt hier de miniclub, de minigolfbaan en vele andere faciliteiten. Hotel Sol Aurora is ook het ideale startpunt om de prachtige omgeving per fiets te gaan ontdekken.

Kamertypes

2-persoonskamer landzijde balkon
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer premium balkon (Sea Side)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 26m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur balkon (Park View)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 26m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 306
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • kamers met tussendeur aanwezig (op aanvraag)
  • parkeerterrein
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief
  • handdoeken inclusief
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer
  • huisdieren niet toegestaan
  • toeristenbelasting: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar, van donderdag 16 mei 2024 t/m zondag 8 september 2024, 6 maal per week (gratis)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • plaats op parkeerterrein: circa 1,20 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • minigolf ()
  • tafeltennis (gratis)
  • volleybal (tegen betaling)
  • fietsverhuur (huur )
  • animatie, van donderdag 16 mei 2024 t/m zondag 8 september 2024, 6 maal per week
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 1)(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 72 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
7
3 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
6
Accommodatie algemeen
7,3
Hygiëne
6,3
Kamer / appartement
7
Service / gastvrijheid
7
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
6,7
Prijs/kwaliteit
7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Istrie

Ontdek Istrië

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 200 meter (rotsstrand)
Afstand tot centrum: circa 2,5 kilometer
Afstand tot luchthaven Pula Airport(PUY) circa 85 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 600 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 900 meter
informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.