7,6
Goed

  • Vriendelijk personeel
  • Dicht bij het centrum
  • Rustig gelegen

Hotel Vila Gale Nautico is een schitterend hotel, geheel gebouwd in maritieme stijl. Het is rustig gelegen en op korte afstand van het centrum en het kilometerslange zandstrand. Zeker een aanrader voor een heerlijk ontspannen vakantie. De kamers zijn modern ingericht en bieden de optimale comfort. Vanaf het balkon vang je de Portugese zonnestralen en kun je even helemaal wegdromen.

Dit vakantieadres is ideaal voor gezinnen met kinderen; er is namelijk genoeg te doen. Van speeltuinen tot een miniclub en van sportvelden tot een fitnessruimte. ’s Avonds geniet je van een heerlijk lokaal drankje aan de bar. Ook staat het animatie team de gehele dag klaar met een veelzijdig programma voor jong en oud. Als dat geen genieten wordt...

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

All inclusive
  • Alle maaltijden in buffetvorm
  • Ontbijt 07.30 - 10.30 uur
  • Lunch 12.30 - 14.30 uur
  • Snacks en ijsjes van 10.30 tot 18.00 uur
  • Diner 19.00 - 20.00 uur
  • 1x per week mag je eten in het Italiaanse á-la-carterestaurant
  • Lokale alcoholische en non-alcoholische dranken van 10.30 tot 23.00 uur
7.6
Goed
12 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,6
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,2
Accommodatie algemeen
7,8
Hygiëne
7,7
Kamer / appartement
7,3
Service / gastvrijheid
7,6
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
7,6
Prijs/kwaliteit
8,5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Algarve

Ontdek Algarve

Praktische informatie

handig om te weten
Minimaal 1 persoon in het reisgezelschap dient 18 jaar of ouder te zijn. Indien dit niet het geval is, kan het zijn dat de er geen doorgang van de reis zal plaatsvinden. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
vlucht informatie

Je vliegt naar de Algarve (Faro). De vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Op de volgende plaatsen is er geen reisleiding aanwezig, maar zijn zij uiteraard wel altijd telefonisch bereikbaar (bellen/WhatsApp):

Montegordo, Olhao, Tavira, Praia da Luz, Salema, Altura, Manta Rota, Loule, Monchique, Montinhos

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Quarteira - ongeveer 30 minuten

Olhao - ongeveer 30 minuten

Vilamoura - ongeveer 45 minuten

Olhos d'Agua - ongeveer 45 - 60 minuten

Albufeira - ongeveer 60 - 90 minuten

Praia da Galé / dos Salgados - ongeveer 70 - 90 minuten

Armaçao de Pêra - ongeveer 90 - 120 minuten

Carvoeiro - ongeveer 105 - 120 minuten

Ferragudo - ongeveer 120 minuten

Praia da Rocha - ongeveer 120-180 minuten

Praia do Vau - ongeveer 120-180 minuten

Alvor - ongeveer 120-180 minuten

Lagos - ongeveer 150 - 180 minuten

Praia da Luz - ongeveer 150 - 180 minuten

Santa Luzia Tavira - ongeveer 60 minuten

Tavira - ongeveer 60 minuten

Altura - ongeveer 60 minuten

Monte Gordo - ongeveer 60 - 90 minuten

Mante Rota - ongeveer 60 - 90 minuten

* Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 45 minuten na te streven.

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Vluchtschema

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-tickets

Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site.

informatie over Portugal

Hoofdstad
De hoofdstad van Portugal is Lissabon.

Taal
De officiële taal is Portugees, maar met Engels of Frans kan je er ook vaak terecht.

Tijd
In Portugal is het 1 uur vroeger dan in Nederland.

Valuta
De officiële munteenheid is de euro. Met je bankpas kun je geld opnemen via de bankautomaat. In de grote steden en in de toeristische centra zijn voldoende bankautomaten aanwezig. Ook in (de grotere) winkels is een betaling met bankkaart mogelijk. Daarnaast kun je op steeds meer plaatsen met je creditcard betalen. Enkel in kleine restaurants en winkels is dit niet mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten
- Nederlandse identiteitskaart of een Nederlands internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- Voor personen onder de 18 jaar die zonder meerderjarige personen reizen, is een getekende verklaring nodig van ouder(s) en/of verzorger(s). Hier kan om gevraagd worden.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Portugal.
- Indien je geen Nederlandse nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met de ambassade of consulaat.
- Over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.

Let op!
Voor
Portugal geldt:
Indien je met een gezelschap reist, waarvan er niemand ouder is dan 18 jaar, kan het zijn dat de boeking niet akkoord komt. Tevens kan het zijn dat het bij het hotel/appartement gevraagd wordt. Dit is in Portugal wettelijk vastgelegd. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen, kun je het beste een kijkje nemen op de website van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering:
https://www.lcr.nl/

Telefoneren
Je kan met je mobiele telefoon telefoneren in Portugal. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor aangerekend worden. Informeer hierover bij jouw provider voor je op vakantie vertrekt. Als je gebruik wil maken van internet via je telefoon, dan raden we je aan om dit via een draadloos netwerk te doen.
Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Portugal voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Tijdens je vakantie in Portugal maak je kennis met de heelijke Portugese keuken. Wat dacht je van Cataplana (een stoofschotel van schaal- en schelpdieren met gekookte ham) of van Kip Piri-Piri, lekker pittig! Dit in combinatie met een glas wijn of een verfrissend pintje en jouw maaltijd is compleet.

Fooien
Het is in Portugal een gewoonte om in bars en restaurants tussen de 5% en 10% fooi te geven.

Openingstijden
De winkels in Portugal zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 13.00u en van 15.00u tot 19.00u geopend. Op zaterdag zijn de winkels van 09.00u tot 13.00u geopend. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer open.

Feestdagen
In Portugal vieren de Portugezen de volgende feestdagen:
- 1 mei Dag van de Arbeid
- 10 juni Dag van de dichter Camoes
- 15 augustus Maria Hemelvaart
- 5 oktober Dag van de Republiek

See more Portugal