8,0

  • In het centrum & vlak bij het strand
  • Leuke activiteiten voor jong en oud
  • Groot zwembad en veel faciliteiten

Hotel Occidental Isla Cristina ligt in het centrum van Isla Cristina. Na een korte wandeling door een beschermd natuurgebied kom je aan bij het strand.

Blijf je liever bij het hotel dan wacht daar een prachtig zwembad op je en een fijn terras om van het zonnetje te genieten. Voor kinderen is er de hele dag animatie. Als je zelf ook graag een beetje actief bent tijdens de vakantie is er van alles te doen. Een aanrader is om de auto in te stappen en een bezoek te brengen aan Portugal, dat niet ver van het hotel ligt.

Kamertypes

2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • ventilator
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • gratis gebruik wi-fi
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
2-persoonskamer superieur zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • ventilator
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • gratis gebruik wi-fi
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
2-persoonskamer voor alleengebruik superieur algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 31m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • ventilator
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • gratis gebruik wi-fi
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 343
  • totaal aantal verdiepingen: 5
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: lobbybar, lounge bar (van juli t/m augustus) , pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • animatie, voor kinderen en volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(buitenzitje: parasol, ligstoelen)

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Snacks bij de bar (tussen de maaltijden door)
* Lokale (non-) alcoholische drankjes 10:30-23:00 uur
* Korting op drankjes & eten dat buiten het all inclusive valt
8
8 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,6
Accommodatie algemeen
8,3
Hygiëne
8,3
Kamer / appartement
8,1
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
7,6
Locatie/ligging
8
Prijs/kwaliteit
8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa de la Luz

Ontdek Andalusië - Costa de la Luz

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 600 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 200 meter
Afstand tot luchthaven circa 80 kilometer
Afstand tot bushalte circa 200 meter
Afstand tot pinautomaat circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
vlucht informatie

Je vliegt naar Faro. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld van Faro word je opgewacht door iemand van onze plaatselijke vertegenwoordiging.

De accommodatie ligt in Spanje, maar je vliegt naar en vanaf Faro in Portugal. Hier is het een uur vroeger dan in Spanje. Houd er rekening mee dat de tijd op het vliegticket de Portugese tijd is. 

REISLEIDING

Let op! Er is geen reisleiding aan de Costa de la Luz. Op de vouchers die je ontvangt, staat het telefoonnummer van onze customer service.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Faro zijn als volgt (de tijden zijn afhankelijk van het aantal stops en het verkeer): Isla Canela - ongeveer 80 minuten, Isla Christina - ongeveer 105 minuten, Islantilla - ongeveer 115 minuten., Punta Umbria - ongeveer 100 - 180 minuten., Cartaya - ongeveer 100 - 180 minuten, El Rompido - ongeveer 100 - 180 minuten

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijgt u tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb verzendt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.