Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
8,0
Fantastisch

  • Lekker lui op het uitgestrekte strand? Je bent er zo
  • Blije kids in de mini- en maxiclub inbegrepen
  • Top! In het hoogseizoen zijn de themarestaurants open

Hotel Barceló Punta Umbria Beach Resort ligt net buiten het vissersdorpje Punta Umbria en maakt deel uit van de Barceló keten. Het strand is vlakbij: je hoeft alleen maar de weg over te steken en door de duinen te wandelen en je staat al met je voeten in het zand.

Het Selections hotel is gebouwd in Andalusische stijl en de moderne kamers liggen verspreid over drie gebouwen. Ontspannen kan hier goed bij het zwembad of in de prachtige spa, waar je ook diverse massages kunt reserveren. Kleine kinderen zullen een topvakantie beleven bij de mini-club, waar zij gemakkelijk vriendjes kunnen maken tijdens leuke spellen. Voor de wat oudere kinderen is er de maxi-club. Er zijn verschillende sportmogelijkheden en houd je van sport en spel: er worden ook activiteiten georganiseerd voor volwassenen.

Lekker eten is in dit hotel erg belangrijk: voor het diner kun je in het hoogseizoen (16/06–16/09) kiezen uit vier buffetrestaurants. Wat dacht je van het Italiaanse restaurant ‘El Calé’, waar je je in Venetië waant en kunt genieten van pizza’s uit een traditionele oven? Of ga naar Brújula, waar wordt gezorgd voor uiteenlopende wereldspecialiteiten als sushi en kebab. Houd je van vis, ga dan naar restaurant ‘El Estero’ voor een smakelijke vismaaltijd. Ben je een liefhebber van Amerikaanse lekkernijen dan is restaurant ‘Cormoranes’ perfect voor jou.

Kamertypes

1-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • terras of frans balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed 200 x 100 cm
  • terras of frans balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed 200 x 100 cm
  • terras of frans balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
familiekamer superieur 1 ruimte
geschikt voor 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • terras of frans balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed 200 x 100 cm; 2 x éénpersoons opklapbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 1059
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 3
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 8)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • voorzieningen voor mindervaliden (alleen op de begane grond)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid: wasserette: binnen de accommodatie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderfaciliteiten
  • kinderstoel
  • kids club
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: (ter plekke te betalen)
  • plaats in parkeergarage: (ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: circa 12,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 4) (met airco)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 3, poolbar
Sportfaciliteiten
  • basketbal (gratis)
  • biljart ()
  • padel tennis (niet overdekt (circa 12,00 € per uur))
  • tafeltennis (gratis)
  • animatie, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): solarium, sauna, turks stoombad, jacuzzi, zwembad, massages
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 1)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 1)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* Water, bier, huiswijn en frisdranken tijdens de maaltijden
* Lokale (non-) alcoholische dranken 11.00-23.00 uur
   (aantal A-merken inbegrepen o.a. coca cola, bacardi, liquor 43, red label)
* Lunch (seizoensafhankelijk) bij verschillende bars of restaurant 11.30-13.00 uur
* Snacks 17.00-19.30 uur
8
Fantastisch
30 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,7
Accommodatie algemeen
8,1
Hygiëne
8,1
Kamer / appartement
7,4
Service / gastvrijheid
7,7
Faciliteiten
7,9
Locatie/ligging
7,5
Prijs/kwaliteit
8,1
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa de la Luz

Ontdek Andalusië - Costa de la Luz

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 200 meter (zandstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 1000 meter
Afstand tot luchthaven circa 120 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 60 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 60 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 60 meter
Handig om te weten
  • Let op! Er is geen reisleiding aan de Costa de la Luz. Op de vouchers die je ontvangt, staat het telefoonnummer van onze customer service
  • De vier thema-restaurants zijn open in het hoogseizoen (openingsdatum afhankelijk van de bezetting in het hotel). De rest van het seizoen wordt er in één van de restaurants een buffet (geen thema) verzorgd
  • Om drukte in het restaurant te voorkomen, zijn (in het hoogseizoen) voor de lunch en diner twee zittingen. Meestal is het zo dat de Spaanse gasten op de late tijd worden ingedeeld.
    Lunch: zitting 1 van 13:30 - 14:15 uur, 2: van 14:45 - 15:30 uur
    Diner: zitting 1 van 20:00 - 21:15 uur, 2: van 21:45 - 22:30 uur
Vlucht informatie

Je vliegt naar Faro. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld van Faro word je opgewacht door iemand van onze plaatselijke vertegenwoordiging.

De accommodatie ligt in Spanje, maar je vliegt naar en vanaf Faro in Portugal. Hier is het een uur vroeger dan in Spanje. Houd er rekening mee dat de tijd op het vliegticket de Portugese tijd is. 

REISLEIDING

Let op! Er is geen reisleiding aan de Costa de la Luz. Op de vouchers die je ontvangt, staat het telefoonnummer van onze customer service.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Faro zijn als volgt (de tijden zijn afhankelijk van het aantal stops en het verkeer):

Isla Canela - ongeveer 80 minuten

Isla Christina - ongeveer 105 minuten

Islantilla - ongeveer 115 minuten

Punta Umbria - ongeveer 100 - 180 minuten

Cartaya - ongeveer 100 - 180 minuten

El Rompido - ongeveer 100 - 180 minuten

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.