6,4

  • Dicht bij het strand
  • Waterpret voor iedereen in het aquapark
  • Vele (sport)activiteiten

Hotel Djerba Aqua Resort is een mooi ruim resort, op loopafstand van een heerlijk zandstrand. Met vele faciliteiten en een groot aquapark aan het strand is dit hotel een hele belevenis voor het hele gezin. Ook zijn er verschillende (sport)activiteiten, die georganiseerd worden door het animatieteam. Voor nog meer plezier is er voor de kinderen een mini- en teenage club. Het grote zwembad, omringd door vele comfortabele ligbedjes, is ideaal voor de nodige uurtjes waterpret en ontspanning. Even in de relax-stand? Reserveer een weldadige massage voor jezelf in het wellness center, dit is dé plek om te ontspannen na wat sportieve uurtjes.

De kamers zijn netjes en voorzien van alle gemakken, ideaal om even bij te komen van een dagje vol vertier. Er zijn verschillende restaurants en bars; de hele dag door geniet je van heerlijke gerechten en verfrissende drankjes, dankzij het (ultra) all inclusive programma.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
oppervlakte circa 33-38m²
2-persoonskamer superieur tuinzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 43m²
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voor alleengebruik tuinzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 33-38m²
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
4-persoonskamer duplex superieur
geschikt voor 4 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
4-persoonskamer duplex tuinzijde
geschikt voor 4 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
juniorsuite algemeen tuinzijde
geschikt voor 3 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
senior suite max 4 personen tuinzijde
geschikt voor 4 personen
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 309
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • receptie (centrale receptie)
  • kluisje (op de kamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • souvenirwinkel
  • kapsalon
  • wasgelegenheid
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • diverse winkeltjes (binnen de accommodatie)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar (gedurende plaatselijke schoolvakanties)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • borg handdoekenservice: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling, reserveren noodzakelijk), buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar, strandbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • basketbal
  • tennisbaan (aantal 4)
  • voetbalveld
  • volleybal
  • jeu de boules/petanque
  • watersporten: niet gemotoriseerd: kajakken, stand up paddle surfen
  • animatie, voor kinderen en volwassenen overdag, 's avonds
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 12 jaar circa 3,00 tunesische dinar per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): hamambehandelingen (tegen betaling), zwembad (zout water), massages (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad
  • buitenzwembad
  • aquapark geopend van zaterdag 15 juni 2024 t/m maandag 30 september 2024 (geopend van maandag 10 juni 2024 t/m donderdag 10 oktober 2024 tussen 10:00 en 12:00 uur en tussen 13:00 en 18:00 uur) (tegen betaling, waterglijbanen)

Verzorging

All-inclusive

ALL INCLUSIVE

*Ontbijt 06:00 - 11:00 uur
*Lunch 12:30 - 14:30 uur
*Snacks 10:00 - 18:00 uur
*Diner 19:00 - 22:00 uur
*Lokale (alcoholische) dranken 09:00 - 00:00 uur
*Let op! Bovenstaande openingstijden verschillen per restaurant/bar

ULTRA ALL INCLUSIVE

*Ontbijt 06:00 - 11:00 uur
*Lunch 12:30 - 14:30 uur
*Snacks 10:00 - 18:00 uur
*Diner 19:00 - 22:00 uur
*Lokale (alcoholische) dranken 09:00 - 00:00 uur
*Let op! Bovenstaande openingstijden verschillen per restaurant/bar
*Dagelijks gratis toegang tot het aquapark (geopend van 15 juni tot 30 september)

Ultra all-inclusive

ALL INCLUSIVE

*Ontbijt 06:00 - 11:00 uur
*Lunch 12:30 - 14:30 uur
*Snacks 10:00 - 18:00 uur
*Diner 19:00 - 22:00 uur
*Lokale (alcoholische) dranken 09:00 - 00:00 uur
*Let op! Bovenstaande openingstijden verschillen per restaurant/bar

ULTRA ALL INCLUSIVE

*Ontbijt 06:00 - 11:00 uur
*Lunch 12:30 - 14:30 uur
*Snacks 10:00 - 18:00 uur
*Diner 19:00 - 22:00 uur
*Lokale (alcoholische) dranken 09:00 - 00:00 uur
*Let op! Bovenstaande openingstijden verschillen per restaurant/bar
*Dagelijks gratis toegang tot het aquapark (geopend van 15 juni tot 30 september)

6.4
33 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

6,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
6,3
Accommodatie algemeen
5,7
Hygiëne
5,9
Kamer / appartement
6,5
Service / gastvrijheid
6,1
Faciliteiten
7,1
Locatie/ligging
7
Prijs/kwaliteit
7,2
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Djerba

Ontdek Djerba

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 200 meter
Afstand tot centrum: circa 5 kilometer, centrum midoun circa 5 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 25 kilometer
Afstand tot golfbaan circa 800 meter
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
handig om te weten
  • Het resort heeft vier glijbanen en deze zijn gratis. De entree tot het grotere externe aquapark is tegen betaling wanneer je verblijft op basis van all inclusive. Boek je ultra all inclusive? Dan is de entree voor het Aquapark gedurende je verblijf inbegrepen.
    Het aquapark is geopend van 15 juni tot 15 oktober (ook voor gasten van buiten het hotel).
    Eten en drinken in het Aqua Park: niet inbegrepen bij all-inclusive.
  • De miniclub is open in juli, augustus en in de paasvakantie
  • De handdoekenservice bij het zwembad is inclusief borg
vlucht informatie

Je vliegt met Transavia van Amsterdam naar Djerba. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld wordt je opgewacht door een plaatselijke vertegenwoorder van Sunweb die Engels en Frans spreekt.

De transfer
De transfer is niet inclusief en kun je bij de boekingsstappen bijboeken. De transfer naar de accommodaties in Djerba bedraagt ongeveer 30 minuten.
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kunt u dit aangeven.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb Vakanties zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb Vakanties verzendt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer exacte informatie over de vliegreis zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij verwijzen wij u naar reisinformatie –de vliegreis op deze site.
informatie over Tunesië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Tunesië is Tunis.

Taal:
De officiële taal is Arabisch. Maar met Engels, Frans of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Tunesië is het in de zomer 1 uur vroeger dan in Nederland. Tijdens de wintermaanden is er geen tijdsverschil met Nederland

Religie:
De officiële religie in Tunesië is de Islam. Ca. 96% van de bevolking is moslim. De Islam speelt een grote rol in het leven van de Tunesiërs. De geschreven normen en waarden uit de koran streven zij na. Daarbij zijn familie en tradities belangrijk voor de Tunesiërs. Houdt tijdens jouw vakantie bij bezoeken aan religieuze gebouwen, zoals een moskee, rekening met kleding. Hierbij denkend aan bijvoorbeeld bedekte schouders en kniën. Dit uit respect voor het geloof.

Ramadan
In Tunesië speelt de Ramadan een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2024 zal van 11 maart t/m 9 april zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).


Valuta:
De officiële munteenheid is de Dinar. De koers van de Dinar bedraagt circa € 0,50 per 1 Dinar. De in- en uitvoer van Dinars (TD) is verboden. Je kunt Euro's wisselen bij aankomst op het vliegveld, bij banken en in de hotels. Ook kan men overal in Tunesië pinnen, dit geldt tevens voor de meeste vliegvelden. Niet in alle hotels is het mogelijk om te pinnen. Geld en travellercheques kun je wisselen bij een aantal hotels en bij de banken. De bekende creditcards worden algemeen geaccepteerd.
Tip:
Check voor je vakantie of je je betaalpas kunt gebruiken buiten Europa en activeer deze indien nodig.

Op vertoon van de wisselbonnen kan men overgebleven dinars bij een bank op het vliegveld terugwisselen. Je mag maximaal 30% van de wisselbonnen in Euro's terugwisselen, met een maximum van 100 dinars. Het is daarom verstandig om de wisselbonnen goed te bewaren.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.

Voltage:
Het voltage in Tunesië is over het algemeen 110 volt en 240 volt/60Hz, adapters, verloop- en universeelstekkers kun je het beste vanuit Nederland meenemen.

Reisdocumenten:
Om naar Tunesië te vliegen heb je een ID-kaart nodig. Meer informatie vind je op de website van het
ministerie van Buitenlandse Zaken.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijkt je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
In Tunesië kun je met jouw mobiele telefoon telefoneren. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer voorafgaand jouw vakantie hierover bij jouw provider. Wil je gebruik maken van het internet via jouw telefoon? Wij raden je aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland jouw dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer van de politie is 197. Voor de brandweer bel je 198 en het alarmnummer van de ambulance in Tunesië is 190.

Eten & drinken:
De Tunsische keuken heeft een Mediterraans karakter. Bekende gerechten zijn couscous met kip of groenten en brik, een gerecht bestaande uit bladerdeeg en ei. Tajine is tevens een populair gerecht, bereid in de oven met vlees of vis en groenten. Voor wie van pittig houdt, kan met harissa de maaltijd meer spicy maken.

Het water is in Tunesië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Het beste kun je flessen water in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement kopen. Let er op dat de flessen water zijn gebotteld.

Fooien:
Het is in Tunesië de gewoonte om een fooi van ongeveer 10% te geven. In restaurants is de fooi veelal bij de prijs inbegrepen.

Openingstijden:
De winkels in Tunesië zijn meestal geopend van 09.00-20.00 uur. De winkels in de souks zijn op vrijdag- en zondagmiddag gesloten.

Feestdagen:
Van april t/m oktober vinden de volgende feestdagen plaats:

  • 9 april Dag van de Martelaren
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 22 maart tm 20 april Ramadan
  • 25 juli Dat van de Republiek
  • 13 augustus Nationale Vrouwendag
  • 3 september Herdenkingsdag
  • 15 oktober Dag van de Evacuatie


Hostess-service
Je wordt ontvangen door een lokale vertegenwoordiger.

Let op:

Indien je niet woonachtig bent in het land van vertrek, kun je mogelijk geweigerd worden in het hotel.

Lees meer Tunesië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.