FAQ - Tijdens de vakantie



Veelgestelde vragen

Tijdens de vakantie


REISLEIDING

Is er reisleiding aanwezig op de bestemming?

Op onze bestemmingen is geen eigen Sudtours reisleiding aanwezig. Op de meeste bestemmingen wordt u opgevangen door de reisleiding van Sunweb. Op een aantal bestemmingen wordt u verwelkomd door een lokaal contact persoon.

EXCURSIES

Hoe kan ik een excursie boeken?

Alle excursies kunt u ter plaatse boeken bij de reisleiding van Sunweb. Boekt u de excursie bij de reisleiding, dan bent u verzekerd van een goede service en kwaliteit.

Op de website van Sunweb kunt u een overzicht inzien van de mogelijke excursies. Ga hiervoor naar de accommodatiepagina van uw vakantie naar het tabje ‘bestemming’. 

De prijzen en beschrijving van de excursies die op onze website staan zijn onder voorbehoud. De prijzen kunnen ter plaatse afwijken. Ook kan het voorkomen dat excursies soms afwijken van de beschrijving. Dit kan komen door een veranderde plaatselijke situatie.

Houd er rekening mee dat als er te weinig belangstelling is voor een excursie deze niet georganiseerd wordt.

Deelname aan excursies is op vrijwillige basis en altijd op risico van de deelnemers. De rol van Sunweb bij het organiseren van excursies is slechts van bemiddelende aard. Sunweb en Sudtours kunnen hierdoor nooit aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of letsel ontstaan tijdens of door deelname aan een excursie.

MIJN SUDTOURS

Hoe kom ik aan een inlognaam en wachtwoord voor Mijn Sudtours?

Na het boeken van uw vakantie heeft u een mail ontvangen met daarin een link waarmee u uw Mijn Sudtours kon activeren. Via deze link kunt u zelf een wachtwoord kiezen en instellen. Deze link is een week geldig, het is dan ook belangrijk dat u binnen een week na uw boeking Mijn Sudtours activeert.

Heeft u niet binnen een week Mijn Sudtours geactiveerd? Klik dan via mijn.sudtours.nl op wachtwoord vergeten om opnieuw een link te ontvangen.

Ik zie alleen mijn vorige boeking in Mijn Sudtours. Hoe kan ik mijn nieuwe boeking bekijken?

Om uw nieuwe boeking te bekijken is het belangrijk dat u deze boeking eerst activeert. Dit kunt u doen door op de link te klikken welke u bij de factuur heeft ontvangen. Heeft u de link niet meer? Of is deze verlopen? Ga dan naar Mijn Sudtours en vraag via ‘wachtwoord vergeten’ en nieuwe activatielink aan.

Tip!

Stel voor al uw boekingen hetzelfde wachtwoord in voor een volledig overzicht van alle geboekte vakanties.