7,3

  • Fantastische ligging, direct aan zee
  • Aquapark met maar liefst 14 waterglijbanen
  • Een echte familievakantie

Tijdens een vakantie in Selections Hotel Atlantique Holiday Club kom je niets tekort! De ligging van het hotel is ideaal, je hoeft alleen de prachtige palmentuin door te lopen en je bevindt je op het zandstrand waar je lekker kunt ontspannen op de comfortabele ligbedjes met een drankje van de strandbar. Heb je zin in wat gezelligheid? Neem vanaf het hotel de dolmus naar het hartje van Kusadasi voor een dagje shoppen bij de grote bazaars of bezoek het oude en moderne gedeelte van de stad.

Bij het hotel zelf is er ook genoeg te beleven. De kinderen vermaken zich uren met het animatieteam die de hele dag door de leukste activiteiten organiseert. Het aquapark is de kers op de taart. Hier genieten ze van maar liefst 14 glijbanen en andere waterattributen. Terwijl de kinderen zich uitleven in het waterpark laat jij je heerlijk verwennen in het wellnesscenter. Ga je voor de sauna, hammam of toch een massage?

Kamertypes

1-persoonskamer tuinzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer categorie II tuinzijde (High Child Discount)
geschikt voor 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 18-20m²
  • 1 stapelbed (2 x 1-persoonsbed)
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
  • hoge kinderkorting: extra hoge korting voor 2 kinderen indien zij met 2 volwassenen reizen
2-persoonskamer tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer type I tuinzijde
geschikt voor 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 18-20m²
  • 1 stapelbed (2 x 1-persoonsbed)
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • balkon
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer algemeen verbindingsdeur
geschikt voor 3 tot 5 personen max. 3 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 32-40m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons opklapbed; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn
  • 2e badkamer met douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • totaal aantal kamers: 374
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • televisiehoek
  • artsenservice
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • dekens
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid: wasserette: binnen de accommodatie
  • discotheek (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (aantal 2) (reserveren noodzakelijk), internationaal restaurant (tegen bijbetaling, reserveren noodzakelijk), visrestaurant (tegen bijbetaling, reserveren noodzakelijk), snackbar (tegen bijbetaling) (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 8, lobbybar, poolbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • darts (tegen betaling)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag tegen betaling, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (tegen betaling)
  • beachvolleybal (gratis)
  • duiken (tegen betaling)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling), niet gemotoriseerd (tegen betaling)
  • animatie, voor kinderen overdag en 's avonds, voor volwassenen overdag en 's avonds
Wellness
  • hamam (toegang gratis): hamambehandelingen (tegen betaling)
  • sauna (gratis)
  • turks stoombad (gratis)
  • fitnessruimte (gratis)
  • yoga
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice ()
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • aquapark (waterglijbanen)

Verzorging

Ultra all-inclusive

*Alle maaltijden in buffetvorm

*Ontbijt 7.00 - 10.30 uur
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Snacks 12.00 - 17.00 uur
*Koffie & cake 10.30 - 18.00 uur
*Diner 19.00 - 21.30 uur
*Middernacht soep 23.30 - 2.00 uur
*Sandwich buffet 2.00 - 6.00
*Lokale (alcoholische) dranken 24/7
*À la carte restaurant (1x per verblijf inbegrepen, reservering verplicht)
*Minibar is bij aankomst gevuld met verschillende dranken en wordt wekelijks bijgevuld. En dagelijks wordt de minibar bijgevuld met een flesje water per persoon.

7.3
106 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,3
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
7,2
Accommodatie algemeen
7,1
Hygiëne
6,4
Kamer / appartement
7,6
Service / gastvrijheid
7,6
Faciliteiten
7,6
Locatie/ligging
7,2
Prijs/kwaliteit
8,1
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Noord Egeische Kust

Ontdek Noord-Egeïsche Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 8 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Dolmus naar Kusadasi city centre ( naar het centrum van naar kusadasi tegen betaling)
vlucht informatie

Je vliegt naar Izmir of Bodrum. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je bij een regiovlucht mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

Transfer
In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken.

De transfertijden vanaf Izmir zijn als volgt:

Özdere – ongeveer 60 minuten

Seferihisar – ongeveer 75 minuten

Kusadasi – ongeveer 90 minuten

De transfertijden vanaf Bodrum zijn als volgt:

Kusadasi – ongeveer 150 minuten

Özdere - ongeveer 180 minuten

Gümüldür - ongeveer 200 minuten
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site.
informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens zes maanden geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2024 zal van 11 maart t/m 9 april zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.