Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
8,5
Fantastisch

  • Op je gemak op het privéstrand
  • Trendy en sfeervolle kamers
  • De lieve eigenaresse bezorgt je een top vakantie!

Selections Hotel Palm Beach is nog niet heel lang geleden volledig gerenoveerd en het is werkelijk een “plaatje”. De vriendelijke eigenaresse is zeer gastvrij en heeft ervaring genoeg om jouw vakantie dan ook onvergetelijk te maken.

De hotelkamers zijn sfeervol en lekker trendy te noemen. Werkelijk aan alles is gedacht. Zo fijn om wakker te worden in een comfy bed en te genieten van de moderne inrichting en faciliteiten. De gastvrouw en het personeel in de keuken maakt van het ontbijt iedere dag weer een klein feestje en heb je keuze uit hartige en zoete lekkernij, zo is er voor ieder wat wils en begint de dag goed. 

Ook de ligging is perfect; 10 meter van de zee en het kiezelstrand vandaan. Een heus privéstrand met heerlijke ligstoelen en parasols, beter kan haast niet. Tegen lunchtijd bestel je bij de beachbar een lekkere salade en drankje. Met een voldaan gevoel wandel je in de middag nog even naar het knusse dorpje Kokkari, je bent er zo …. Het is een leuke plaats om te bezoeken, zeker ook in de avond. Het stadje heeft leuke winkeltjes en de restaurantjes voor het uitzoeken. Op dit adres beleef je een topvakantie!

Kamertypes

2-persoonskamer tuinzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
3-persoonskamer tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
suite tuinzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 32m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 2 x éénpersoons bedbank)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 2 sterren
  • totaal aantal kamers: 15
  • totaal aantal verdiepingen: 1
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag, verschoning 2 keer per week
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: snackbar
  • drinkgelegenheden: strandbar
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 1,50 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)

Verzorging

Logies/ontbijt
8.5
Fantastisch
141 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,5
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,4
Accommodatie algemeen
9
Hygiëne
7,9
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
8,4
Prijs/kwaliteit
5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Samos

Ontdek Samos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 10 meter (kiezelstrand, ligstoelen () , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 500 meter
Afstand tot Barstreet circa 500 meter
Afstand tot luchthaven circa 23 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter
Afstand tot pinautomaat circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 13 kilometer
Aan een hoofdweg
Handig om te weten
Wanneer je een consumptie van minimaal €7,00 per persoon per dag bestelt in de bar van het hotel, dan hoef je de set van twee strandstoelen en een parasol niet te betalen.
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Samos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Pythagorion - ongeveer 15 minuten

Ireon - ongeveer 20 minuten

Samos-Stad – ongeveer 30-45 minuten

Mykali – ongeveer 30 minuten

Kokkari – ongeveer 45 minuten

Agios Konstantinos – ongeveer 60 minuten

Psili Ammos - ongeveer 60 minuten

Votsalakia – ongeveer 60-80 minuten

Karlovassi – ongeveer 90 minuten

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.