7,8

  • Gebruik de faciliteiten Leonardo Da Vinci
  • Prachtig uitzicht op het Gardameer
  • Bezoek het pittoreske Limone sul Garda

Hotel Cristina is een mooi en rustig hotel met een geweldige ligging. Vanuit je kamer heb je een adembenemend uitzicht op het Gardameer en de prachtige bergentoppen! Je kunt heerlijk genieten van het Italiaanse zonnetje op een ligbedje aan één van de zwembaden of een drankje drinken in één van de gezellige bars. Met de shuttlebus of auto ben je zo in het centrum van Limone sul Garda waar je kunt neerstrijken op een van de gezellige terrassen voor een lekker Italiaans ijsje.

Kamertypes

2-persoonskamer standaard
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 15-20m²
  • 2 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, bidet
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • plaats in parkeergarage: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • borg parkeren: (ter plekke te betalen)
  • toeristenbelasting: circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • kinderstoel in het restaurant: op aanvraag gratis
2-persoonskamer superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, bidet, föhn
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • plaats in parkeergarage: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • borg parkeren: (ter plekke te betalen)
  • toeristenbelasting: circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • kinderstoel in het restaurant: op aanvraag gratis
2-persoonskamer type A
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • 1 x tweepersoons bedbank
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, bidet, föhn
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • plaats in parkeergarage: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • borg parkeren: (ter plekke te betalen)
  • toeristenbelasting: circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • kinderstoel in het restaurant: op aanvraag gratis

Extra informatie kamertypes

- De 2-persoonskamer superieur heeft vanaf het balkon uitzicht op het meer

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • klasse: comfort
  • receptie
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • shuttlebus ( naar het centrum tussen circa 09:00 en 12:00 uur en tussen 14:30 en 18:30 uur 1 maal per uur, tegen betaling)
  • parkeergarage
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per week
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek: gratis
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden, niet in algemene ruimtes en zwembad)
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • plaats in parkeergarage: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: op aanvraag gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • borg parkeren: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, grillrestaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pianobar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis (borg)
  • animatie, van mei t/m oktober, 4 maal per week, voor volwassenen 's avonds gratis
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 08:00 tot 18:00 uur, lengte: 14 meter, breedte: 6 meter, lengte: 18 meter, breedte: 7 meter, diepte tussen 1,6 en 1,8 meter)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
7.8
4 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,5
Accommodatie algemeen
8
Hygiëne
6,8
Kamer / appartement
8,5
Service / gastvrijheid
8
Faciliteiten
8,8
Locatie/ligging
8
Prijs/kwaliteit
6
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Gardameer

Ontdek Gardameer

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 800 meter (kiezelstrand)
Afstand tot centrum: circa 1,5 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 1,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 1,5 kilometer
Rustig gelegen
handig om te weten
- tijdens het verblijf ontvangt je 20% korting op de Greenfees van Golfclub Paradiso del Garda in Peschiera
- Je mag gratis gebruik maken van alle faciliteiten van het zusterhotel Leonardo da Vinci dat op slechts 800 meter afstand ligt
informatie over Italië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Italië is Rome.

Taal:
De officiële taal is Italiaans. In enkele delen van Italië spreekt men Duits (Zuid-Tirol) of Frans (Piemonte). In de grote steden en in de toeristische centra kun je terecht in het Engels en in het Duits.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid in Italië is de euro. In Italië vind je vele pinautomaten waarbij je veelal 24 uur per dag kunt pinnen. In de restaurants of winkels is pinnen echter niet altijd mogelijk. Advies is om hier met contant geld te betalen. Ook kun je betalen met een creditcard. Dit is alleen vaak niet mogelijk in de ristorante (kleine restaurants) en in kleinere winkels.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker kopen in de supermarkt.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding:
Sicilië: in de regio Sicilië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger.
Calabrië: in de regio Calabrië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door onze lokale Engelsssprekende vertegenwoordiger.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
Je kunt met je mobiele telefoon telefoneren in Italië. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die worden verrekend. Informeer voorafgaand de vakantie hierover bij uw provider. Wil je gebruikmaken van het internet via je telefoon, dan raden wij aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Italië voor de politie is 112.

Eten & drinken:
Italië staat bekend om de pasta's en pizza's, maar ook om de smaavolle wijnen zoals de Chianti en de o zo populaire Prosecco. Als je in Italië bent, ben je verzekerd van lekker eten en drinken. Kortom, genieten!

Het water in Italië is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen. Let op dat deze flessen gebotteld zijn en niet gevuld zijn met kraanwater.

Fooien:
Het is in Italië de gewoonte om in bars, restaurants en hotels een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
Op maandag zijn in Italië veel winkels gesloten. Op de overige dagen zijn de winkels geopend tot ca. 19.30 uur. Tussen de middag, van 12.30-15.30 uur, zijn de winkels i.v.m. de siësta gesloten.

Zwembad regels
Over het algemeen geldt in Italië dat je in zwembaden verplicht een badmuts op moet. Mannen moeten een strakke zwembroek dragen. Zwemshorts zijn veelal verboden.

Lees meer Italië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.