9,5

  • Prachtige groene omgeving bij het Gardameer
  • Kamers hebben een balkon met uitzicht
  • Vlak bij het historische centrum van Limone

Hotel La Gardenia & Villa Oleandra ligt in een prachtige groene omgeving, vlak bij het Gardameer. In de tuinen wordt je omringd door heerlijk ruikende citrusplanten, oude olijfbomen en kleurrijke bloemen. Het mooie uitzicht op het meer maakt het plaatje helemaal compleet. De kamers zijn modern en comfortabel ingericht en hebben een balkon met een prachtig uitzicht.

Dit kleinschalige hotel heeft een zwembad met ligbedden en in het wellnesscenter vind je een Turks bad, sauna en kun je heerlijke massages boeken. Bij het restaurant geniet je van Italiaanse specialiteiten, waarvan de ingrediënten veelal in de omgeving geteeld worden. Binnen tien minuutjes lopen bevind je je in het historische centrum van Limone, waar je de lekkerste Italiaanse pizza eet en vanaf de boulevard van het prachtige uitzicht geniet. Ook het strand is vlakbij: in zo’n 2 minuten loop je naar het kiezelstrand van Limone, met wederom een prachtig uitzicht.

Kamertypes

2-persoonskamer meerzijde (zicht) comfort
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • diverse bedtypes
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, bidet, föhn
2-persoonskamer meerzijde (zicht) luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 40m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • diverse bedtypes
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, bidet, föhn
2-persoonskamer meerzijde (zicht) premium
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • diverse bedtypes
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, bidet, föhn, make-upspiegel
2-persoonskamer meerzijde (zicht) superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • diverse bedtypes
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, bidet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • parkeerterrein
  • parkeergarage
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief
  • handdoeken inclusief
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • plaats in parkeergarage: op aanvraag circa 5,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: op aanvraag circa 7,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar, op aanvraag circa 8,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Sportfaciliteiten
  • fietsverhuur (huur)
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 10 jaar circa 1,50 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 13:00 tot 18:30 uur, (toegang gratis): sauna, turks stoombad, jacuzzi, rustruimte, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • solarium (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (geopend van 09:00 tot 20:00 uur, lengte: 12 meter, breedte: 5 meter)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
9.5
3 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,5
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
9,7
Accommodatie algemeen
9,7
Hygiëne
8,3
Kamer / appartement
10
Service / gastvrijheid
9
Faciliteiten
9,7
Locatie/ligging
10
Prijs/kwaliteit
10
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Gardameer

Ontdek Gardameer

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot centrum: circa 600 meter
Rustig gelegen
informatie over Italië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Italië is Rome.

Taal:
De officiële taal is Italiaans. In enkele delen van Italië spreekt men Duits (Zuid-Tirol) of Frans (Piemonte). In de grote steden en in de toeristische centra kun je terecht in het Engels en in het Duits.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid in Italië is de euro. In Italië vind je vele pinautomaten waarbij je veelal 24 uur per dag kunt pinnen. In de restaurants of winkels is pinnen echter niet altijd mogelijk. Advies is om hier met contant geld te betalen. Ook kun je betalen met een creditcard. Dit is alleen vaak niet mogelijk in de ristorante (kleine restaurants) en in kleinere winkels.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker kopen in de supermarkt.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding:
Sicilië: in de regio Sicilië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger.
Calabrië: in de regio Calabrië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door onze lokale Engelsssprekende vertegenwoordiger.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
Je kunt met je mobiele telefoon telefoneren in Italië. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die worden verrekend. Informeer voorafgaand de vakantie hierover bij uw provider. Wil je gebruikmaken van het internet via je telefoon, dan raden wij aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Italië voor de politie is 112.

Eten & drinken:
Italië staat bekend om de pasta's en pizza's, maar ook om de smaavolle wijnen zoals de Chianti en de o zo populaire Prosecco. Als je in Italië bent, ben je verzekerd van lekker eten en drinken. Kortom, genieten!

Het water in Italië is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen. Let op dat deze flessen gebotteld zijn en niet gevuld zijn met kraanwater.

Fooien:
Het is in Italië de gewoonte om in bars, restaurants en hotels een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
Op maandag zijn in Italië veel winkels gesloten. Op de overige dagen zijn de winkels geopend tot ca. 19.30 uur. Tussen de middag, van 12.30-15.30 uur, zijn de winkels i.v.m. de siësta gesloten.

Zwembad regels
Over het algemeen geldt in Italië dat je in zwembaden verplicht een badmuts op moet. Mannen moeten een strakke zwembroek dragen. Zwemshorts zijn veelal verboden.

Lees meer Italië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.