Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
8,4

  • Prachtige locatie pal aan het strand
  • Ontzettend attent personeel
  • Fantastisch voor de hele familie

Hotel Mitsis Grand Breach heeft een geweldige ligging; op een steenworp afstand van het kiezelstrand en middenin het sprankelende centrum van Rhodos-Stad. Het sfeervolle oude centrum, met talloze kleine straatjes, boetiekjes en restaurants ligt op loopafstand. Dit hotel maakt deel uit van de indrukwekkende Mitsis keten en heeft veel faciliteiten te bieden voor een heerlijke vakantie.

Er zijn maar liefst twee buitenzwembaden (en 1 binnenzwembad) waar je verkoeling kunt vinden wanneer je met een boekje in de hand van de zon aan het genieten bent. Voor kinderen is er een apart kinderbad. Lekker actief bezig zijn behoort ook tot de mogelijkheden. Train een uurtje in de fitnessruimte of sla eens een balletje op de tennisbaan, kom vervolgens weer helemaal tot rust tijdens een heerlijke massage in de wellness.

Naast het Acandia buffetrestaurant zijn er ook meerdere à-la-carterestaurants waar je iedere dag aan kunt schuiven voor de meest fantastische gerechten. In restaurant ‘Ellinadiko’ worden de lekkerste Griekse hapjes geserveerd, beter bekend als ‘meze’. In het Italiaanse restaurant worden er fantastische pizza’s gebakken maar ook een heerlijke pasta helemaal volgens Italiaans recept. Bewaar wel nog een plekje voor een uitgebreid dessert of fruitige cocktail terwijl je geniet van het leuke entertainment.

Kamertypes

2-persoonskamer landzijde voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 24-28m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer tuinzijde algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 24-32m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoons opklapbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voordeeltarief tuinzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 24-28m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoons opklapbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 24-30m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoons opklapbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
suite zeezicht standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 50-60m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoonsbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 405
  • klasse: luxe
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 6)
  • lobby
  • roomservice (tegen betaling)
  • televisiehoek
  • artsenservice
  • parkeerterrein
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid (wasserette: binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
  • handdoekenservice: gratis
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 8), buffet restaurant, aziatisch restaurant, italiaans restaurant, pizzeria, mexicaans restaurant, brasserie, ijssalon, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (aantal 1) (gratis) (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds gratis)
  • tafeltennis
  • fietsverhuur (huur)
  • animatie, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 10,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • aquagym (gratis)
  • yoga
  • massage (tegen betaling)
  • schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad (aantal 1)(zoet water)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zout water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Ultra all-inclusive

* maaltijden in buffetvorm
* vroeg ontbijt 4.00 - 07.00 uur
* ontbijt 7.00 - 10.30 uur
* uitslapersontbijt 10.00 - 10.30 uur
* lunch 12.30 - 14.30 uur
* diner 18.30 - 21.00 uur
* laat diner 21.30 - 4.00 uur
* snacks 10.00 - 1.00 uur
* ijs/crepes 10.00 - 02.00 uur
* lokale (non-)alcoholische dranken 10.00 uur - 2.00 uur
* dineren in à-la-carte restaurants
 (Italiaans, Chinees, Grieks of Mexicaans; 1x per week gratis dineren en reserveren verplicht)

Om ervoor te zorgen dat je optimaal kunt genieten van de à la carte restaurants, raden we ten zeerste aan om vóór je aankomst te reserveren. Reserveren is mogelijk vanaf ongeveer 24-72 uur na het boeken van je reis. Hoe eerder je reserveert, hoe groter de kans is dat je verzekerd bent van een plek.

Hoe doe je dat? We helpen je graag op weg:
Ga naar de website: www.mitsis.com
Klik op ‘Concierge’ (rechts bovenin)
Kies de optie 'Table Reservation'
Selecteer jouw hotel uit de lijst
Maak een keuze uit één of meerdere restaurants
Vul de voornaam en achternaam van de hoofdboeker en het Sunweb reserveringsnummer in
Selecteer de datum en tijd voor lunch of diner

 


8.4
384 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,3
Accommodatie algemeen
8,7
Hygiëne
7,6
Kamer / appartement
9,1
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
9,3
Locatie/ligging
8,1
Prijs/kwaliteit
7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rhodos

Ontdek Rhodos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter (kiezelstrand, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
In het centrum
Afstand tot oude centrum circa 1,5 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 15 kilometer
Afstand tot bushalte circa 0 meter
Afstand tot pinautomaat circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Handig om te weten
Zolang de voorraad strekt is het mogelijk om in de boekingsstappen een gratis babypakket bij te boeken. De exacte inhoud van het babypakket bestaat uit: babybed, babystoel, babybad, babymonitor, flesverwarmer, aankleedkussen en een kinderwagen. Let op: het babypakket is niet ter plaatse te boeken.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Rhodos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Ialyssos, Trianda en Ixia - ongeveer 40 minutenRhodos-Stad - ongeveer 40 - 60 minutenAfandou - ongeveer 90 minutenKalithea - ongeveer 50 minutenFaliraki - ongeveer 75 minutenKiotari - ongeveer 150 minutenLindos - ongevver 120 minuten Kalathos - ongeveer 105 minuten Lahania - ongeveer 180 minuten Kolymbia - ongeveer 90 minutenPefki - ongeveer 135 minutenDe transfertijden zijn afhankelijk van het aantal stops en verkeersdrukte.
LET OP!
Er is geen reisleiding aanwezig (alleen telefonisch) in:Gennadi: Grand ResortLardos: Lindos Princess BeachLindos: Lindos Royal, Mitsis Lindos Memories, Hotel Lindos Blue, Hotel Lindos Mare, Hotel Lindos VillageLathania: Hotel Atrium Prestie Thalasso Spa Resort & VillasKiotari: Mitsis Rodos Village, Princess Adriana Resort & Spa, Hotel Lindos Imperial Resort &Spa, mLabranda Kiotari Bay,l Hotel Mayia Exlusive Resort & Spa, Hotel Rodos Princess
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.