7,4

  • Het perfecte vakantieadres voor families
  • Geniet van een prachtig zwembad & grote tuin
  • Culinair genieten met een keuze uit 7 à-la-carterestaurants

Tsokkos Aparthotel Marlita grenst aan het mooie strand van Marlita Bay. Omringd door palmbomen, in een groene tuin en met prachtig uitzicht over de baai is het vakantiegevoel hier uitstekend. Dit wordt genieten in het Selections hotel!

In en om dit modern ingerichte hotel hoef je je geen moment te vervelen. Voor een frisse duik en de nodige uurtjes waterpret is er een mooi zwembad voor jong en oud. Opdrogen in het warme zonnetje kan daarna weer goed op een ligbedje op het terras. Een dagje geen zin in luieren? Het levendige centrum van Protaras is echt vlakbij! Ga je voor actie en spektakel, bezoek dan het naastgelegen waterpark, waar je als gast van Tsokkos Aparthotel Marlita gratis gebruik van mag maken.

In Marlita’s restaurant kun je een verscheidenheid aan gerechten proberen. Tijdens de verschillende thema-avonden kun je kennis maken met onder andere de Cypriotische - en de Aziatische keuken, maar ook genieten van een barbecue. Op het terras van de Most Bar proost je met een fruitige cocktail, terwijl je wegdroomt bij een fantastisch uitzicht op zee. 

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt (eenvoudig) 07.00 – 10.00 uur
* Lunch 12.30 – 14.30 uur
* Snacks 15.00 – 17.45
* van 10.00 - 17.30 uur & 18.00 - 22.00 uur : ijs
* Diner 18.30 – 21.30 uur
* Lokale (alcoholische) dranken 10.00 - 0.00 uur
* koude broodjes 22.00-0.00 uur
* 1x per week diner in à-la-carte restaurants (reserveren verplicht)
Grieks (bij Marlita Beach Aparthotel)
Italiaans (bij naastgelegen Hotel Anastasia Beach)
Chinees (op 100 meter afstand van Marlita Beach)
Mediterraan (in het centrum van Protaras)
Mexicaans (in het centrum van Protaras)
Grieks (in het centrum van Protaras)
Italiaans (in het centrum van Protaras)

Let op!
Het all inclusive programma eindigt op de dag van vertrek om 12.00 uur
7.4
7 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
7,6
Accommodatie algemeen
6,9
Hygiëne
7,3
Kamer / appartement
8,3
Service / gastvrijheid
7,4
Faciliteiten
7,4
Locatie/ligging
7,3
Prijs/kwaliteit
6,9
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Cyprus

Ontdek Cyprus.

Praktische informatie

Handig om te weten
  • Let op: naast het hotel ligt een populaire beachclub
  • Bij Hotel Anastasia, vlak naast het hotel ligt een spectaculair aquapark. Hier mag je als gast van Tsokkos Aparthotel Marlita gratis gebruik van maken.
  • De fitnessruimte is in hotel Anastasia (ca. 200 m.)
Vlucht informatie
Je vliegt van Amsterdam naar Paphos of Larnaca. Deze vlucht duurt ongeveer 4 uur en 10 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.
De transfer vanuit Paphos
Paphos - ongeveer 30 minutenPolis ongeveer - 60 minuten. Latchi - ongeveer 90 minutenMiliou - ongeveer 45 minutenLimassol - ongeveer 60 minutenLarnaca - ongeveer 105 minuten Ayia Napa - ongeveer 2,5 uurProtaras - ongeveer 2,5 uur
Transfer vanuit Larnaca
Limassol - ongeveer 45 minutenAyia Napa - ongeveer 50 minutenProtaras - ongeveer 60 minutenPaphos - ongeveer 105 minutenMiliou - ongeveer 2,5 uurPolis - ongeveer 2 uur en 3 kwartierLachi - ongeveer 2 uur en 3 kwartier
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie.
Informatie over Cyprus

Hoofdstad:
Nicosia (ook wel Lefkosia genoemd) is een verdeelde hoofdstad, het zuidelijke deel van de stad behoort tot de republiek Cyprus oftewel het Grieks-Cypriotische deel. Hier is ook de officiële regering gehuisvest. Het noordelijke deel van Nicosia is sinds 1974 bezet door Turkije. Dit wordt overigens niet internationaal erkend, alleen door Turkije.

Taal:
De officiële talen op Cyprus zijn zowel Grieks als Turks. Het Engels wordt ook veel gesproken. Dit is voor de Cyprioten de handelstaal. Met Engels kunt u dus tijdens uw vakantie uitstekend terecht.

Tijd:
Op Cyprus is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
Sinds 2008 is de officiële munteenheid de euro. Op Cyprus kunt u vrijwel overal pinnen. In de toeristische badplaatsen zijn meerdere pinautomaten. Betalen met credit card? Dit is veelal mogelijk in de hotels en restaurants. Houd er rekening mee dat dit in de meer eenvoudige tavernen niet mogelijk is.

Voltage:
De netspanning is 240 Volt. De stopcontacten hebben een afwijkend model. Verloopstekkers zijn verkrijgbaar in winkels en in de meeste hotels.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
Op Cyprus is er een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger aanwezig.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Verkeer:
Let in Cyprus goed op met oversteken. Ze rijden hier aan de linkerkant van de weg.

Alarmnummer:
Het alarmnummer op Cyprus voor de politie, ambulance of brandweer is 112.

Eten & drinken:
Cyprioten houden van lekker eten en de invloed van de Turkse, Oosterse, Italiaanse en Britse keuken is duidelijk te zien. Er wordt op Cyprus veel vis gegeten. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke voorgerechten, erg populair. Heerlijk in combinatie met een glaasje wijn. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke traditionele gerechten, erg populair.

Het water op Cyprus is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken, al is het wel mogelijk. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is op Cyprus de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 5%-10% fooi te geven.


Openingstijden:
Op Cyprus lopen de openingstijdens van winkels behoorlijk uiteen. Over het algemeen zijn de winkels (zeker in het hoogseizoen) geopend tot 00.00 uur.


Feestdagen:
Tijdens uw vakantieperiode vinden de volgende feestdagen plaats op Cyprus:

  • 1 april Herdenking begin vrijheidsstrijd tegen de Engelsen
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria-Hemelvaart
  • 1 oktober Onafhankelijkheidsdag
  • 28 oktober Dag van het 'Grote historische nee'
Lees meer Cyprus

Bekijk ook eens