9,0

  • Adults-only 16+
  • Aan het populaire Fañabe strand
  • Stijlvolle kamers

Het moderne en zeer stijlvol ingerichte Hotel Iberostar Selection Sábila is een adults only hotel met een schitterende ligging, direct aan het populaire Fañabe strand. Zo kun je de zonnige dagen op Tenerife ideaal benutten. Heerlijk afkoelen kan ook bij het speelsgevormde zwembad van het hotel zelf. Geniet hier met een cocktail in je hand op de comfortabele ligbedjes, of ga voor ultiem genieten op de Balinsese ligbedden.

Het hotel heeft een wellnesscenter waar je volledig in de watten gelegd wordt. Geniet van een fijne schoonheidsbehandeling of ontspannende massage. Als je lekker actief bezig wilt zijn kun je terecht in de fitnessruimte.

Ook voor eten en drinken is dit de perfecte plek. Het buffetrestaurant serveert dagelijks vele verschillende internationale gerechten. Heb je zin in wat anders? Bij Gourmet Market eet je de lekkerste tapas! Bij de poolbar of cocktailbar bestel je de lekkerste verse cocktails. De kamers zijn stijvol en strak ingericht en een groot deel van de kamers kijkt uit op de prachtige azuurblauwe zee!

Genieten van nog meer luxe? Boek dan een Star Prestige kamer en dommel weg op het exclusieve terras met Balinese bedden. Nip van een drankje bij de open bar, prikkel je smaakpapillen in de speciale zone in het hoofdrestaurant en proef van de beste wijnen.

Kamertypes

1-persoonskamer type A luxe type (Star Prestige)
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type A premium (Star Prestige)
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type A zeezicht
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type A zijzeezicht
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type B luxe type (Star Prestige)
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type B premium (Star Prestige)
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type B zeezicht
geschikt voor 1 persoon
1-persoonskamer type B zijzeezicht
geschikt voor 1 persoon
2-persoonskamer type A luxe type (Star Prestige)
geschikt voor 2 personen
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • kussen menu
2-persoonskamer type A premium (Star Prestige)
geschikt voor 2 personen
  • balkon of terras
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
2-persoonskamer type A standaard
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer type A zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer type A zijzeezicht
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer type B luxe type (Star Prestige)
geschikt voor 2 personen
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
  • turndown service
  • kussen menu
2-persoonskamer type B premium (Star Prestige)
geschikt voor 2 personen
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
2-persoonskamer type B standaard
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer type B zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer type B zijzeezicht
geschikt voor 2 personen
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: föhn, badjas, badslippers
suite zeezicht type A (Star Prestige)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
  • badkamer met: wastafel, toilet, föhn, badjas
  • turndown service
  • kussen menu
suite zeezicht type B (Star Prestige)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld)
  • badkamer met: toilet, föhn, badjas
  • turndown service
  • kussen menu

Extra informatie kamertypes

  • Bij een verblijf in de Star Prestige kamers is extra inbegrepen:
    Luxe exclusief terras met Balinese bedden en open bar
    De beste speciale zone in het hoofdrestaurant
    Later uitchecken, afhankelijk van de beschikbaarheid
    Diverse kortingen, bijvoorbeeld op de toegang tot het wellnesscenter
    De beste wijnen
  • Kamertype A en kamertype B zijn inhoudelijk hetzelfde. Enkel de prijs van kamertype A is voordeliger, maar heeft een beperkte voorraad.

Faciliteiten

Algemeen
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant (dames en heren dienen gepaste kleding en gesloten schoenen te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar, pool/snackbar
Wellness
  • wellnesscenter/spa: solarium, massages, schoonheidsbehandelingen
  • fitnessruimte (gratis)
  • pilates (gratis)
  • yoga
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad(verwarmd, ligstoelen (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive
* maaltijden in buffetvorm
* ontbijt 07:30 - 10:30 uur
* lunch 13:00 - 15:00 uur
* snacks 10:00 - 19:00 uur
* diner 18:30 - 21:30 uur
* lokale (non-) alcoholische dranken 10:00 - 01:00 uur
9
184 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
9,1
Accommodatie algemeen
9,2
Hygiëne
9
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
9
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
8,6
Prijs/kwaliteit
7,8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Tenerife

Ontdek Tenerife

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter
Afstand tot centrum: circa 5000 meter
Afstand tot luchthaven circa 16 kilometer
Afstand tot bushalte circa 200 meter
Afstand tot pinautomaat circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 150 meter
handig om te weten
  • Dit hotel is enkel toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
  • Voor snacks kun je ook terecht bij snackbar Mediterranean (à la carte, tegen betaling) en voor diner en drankjes bij Gourmet Market Tapas Bar/ Cocktail Bar (à la carte, tegen betaling)
  • Iberostar heeft een loyalty programma. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Iberostar
vlucht informatie
Je vliegt naar Tenerife. De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.
Let op!
In Puerto de la Cruz is geen reisleiding aanwezig.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie.
informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.