Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
Sunweb vakantie
  1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Stoelreservering
  3. Hoe kan ik een stoel reserveren bij Brussels Airlines?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik een stoel reserveren bij Brussels Airlines?

Flexibele vluchten:

Het is mogelijk om vanaf 60 dagen tot 2 uur voor vertrek van jouw vlucht tegen betaling stoelen te reserveren. Let op: 60 dagen voor jouw heenvlucht is het nog niet mogelijk om stoelen te reserveren voor de terugvlucht. Dit kan ook pas vanaf 60 dagen voor vertrek van de terugvlucht.


1. Ga naar https://sunweb.modifly.shop/

2. Log in met de achternaam van de hoofdboeker en het boekingsnummer van Sunweb. 

Tip! Staat er een lees- of koppelteken in jouw achternaam, laat deze dan weg om in te kunnen loggen.

3. Wanneer je bent ingelogd klik je op de rode knop 'Kies stoelen'

4. Kies de gewenste stoel(en)

5. Volg de verdere stappen en voldoe de betaling direct aan Brussels Airlines. Let op: het is alleen mogelijk om te betalen met creditcard of Paypal.


Niet-flexibele vluchten:

Het is direct na het boeken van jouw vakantie mogelijk om stoelen te reserveren tegen betaling. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw boeking is verwerkt bij Brussels Airlines. Dit kan tot 24 uur na het maken van jouw boeking duren.


1. Ga naar de website van Brussels Airlines

2. Klik op 'Geef je boekingsgegevens in' en log in met jouw PNR-nummer en achternaam van de hoofdboeker.

3. Volg de stappen en voldoe de betaling direct aan Brussels Airlines.


Goed om te weten: bestaat jouw reisgeschap uit meer dan 9 personen? Dan is jouw boeking opgesplitst. Na het inloggen wordt er om de voornaam van de reiziger gevraagd. Check voor welke reizigers je stoelen kunt reserveren op voornaam van de hoofdboeker. Wanneer je opnieuw inlogt en de voornaam invult van de reiziger(s) die missen, zul je voor de overige reizigers stoelen kunnen reserveren. Staat er een '-' in jouw voor- of achternaam, laat deze dan weg en schrijf jouw namen aan elkaar.


De stoelreservering wordt door Brussels Airlines verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Brussels Airlines.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur 

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Bel of WhatsApp ons

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.

Stuur een WhatsApp bericht

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur 

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Bel of WhatsApp ons

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.

Stuur een WhatsApp bericht

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's