Je kunt tegen betaling een stoel reserveren vanaf 1 dag na boeken tot 6 uur voor vertrek. Houd er rekening mee dat je bij Freebird alleen kunt betalen met een Visa of Mastercard creditcard.
1. Ga naar de selfservice van Freebird
2. Ga naar het tabje 'Tour operator bookings'
3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:
- Passenger surname: achternaam van de hoofdboeker
- Reference number: het boekingsnummer van Sunweb voorafgaand aan 000
4. Vul de volgende gegevens rechts in om in te loggen:
- Your trip: selecteer one way (enkele reis) of round trip (retour)
- From/to: selecteer hier de vertrek en aankomst luchthavens
- Departure date: vul hier jouw vertrekdatum in
- Selecteer het aantal personen in jouw boeking
5. Klik op 'retrieve TO booking'
6. Klik op 'Add extras and services' en kies vervolgens voor 'Choose your preferred seat'
7. Doorloop de stappen om een stoel te reserveren
8. Betaal de stoelreservering direct aan Freebird. Vanuit Freebird ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per e-mail.
Uiteraard is een stoelreservering niet verplicht. Houd er wel rekening mee dat wanneer je geen stoelen reserveert, Freebird niet kan garanderen dat jouw gehele reisgezelschap naast elkaar zit op de vlucht.
De stoelreservering wordt door Freebird verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Freebird.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!