Het tijdstip van inschepen is afhankelijk van de aankomst- en vertrektijd van het cruiseschip. De meeste rederijen bieden de mogelijkheid om online in te checken. Tijdens het online inchecken ontvang je een boarding pass. Deze neem je op papier mee, Bij sommige rederijen kun je deze ook digitaal laten zien. De rederij zal je vooraf informeren over hoe laat je kunt aankomen bij de cruiseterminal om in te schepen.
Je kunt het inschepen vergelijken met het inchecken op een luchthaven. Bij het inschepen geef je eerst jouw bagage af. Deze wordt door de bemanning aan boord en naar jouw hut gebracht. Houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren. Zorg er dus voor dat je een aantal (belangrijke) spullen in jouw handbagage meeneemt. Denk bijvoorbeeld aan medicijnen en eventueel een schone set kleding en wat toiletartikelen om je op te kunnen frissen. Vervolgens worden jouw reisdocumenten gecontroleerd en doorloop je veiligheidscontroles.
Tijdens het inschepen wordt er ook een foto van je gemaakt voor de boordpas. Met deze foto wordt er elke keer dat je van boord gaat of aan boord komt gecontroleerd of jij het ook daadwerkelijk bent.
Tenslotte ontvang je jouw boordpas en ben je klaar om aan boord te gaan.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!