Annuleer je jouw vakantie, dan berekenen wij hiervoor de annuleringskosten volgens de Sunweb voorwaarden. De annuleringsvoorwaarden vind je hier. De hoofdboeker is de enige die een annulering kan doorgeven.
Je kunt jouw boeking annuleren via Mijn Sunweb:
1. Open de boeking die je wilt annuleren
2. Klik onderaan de pagina op 'Annuleren'
3. Kies voor een deelannulering wanneer je een of meerdere persoon/personen wilt annuleren. Wanneer je de boeking volledig wilt annuleren, klik je op 'Jouw boeking annuleren volgens de algemene voorwaarden'.
4. Je ziet een overzicht van de annuleringskosten (indien van toepassing). Als je zeker bent dat je jouw boeking wilt annuleren, klik je op 'Boeking annuleren'. Jouw boeking is dan geannuleerd.
Staan er nog annuleringskosten open, dan kun je deze gelijk voldoen via iDEAL of creditcard. Voldoe je de kosten niet direct, dan is het verplicht om de annuleringskosten binnen 14 dagen alsnog over te maken. De betaling maak je dan over via Mijn Sunweb. Heb je teveel betaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag binnen 14 dagen naar je terug.
Na de annulering ontvang je binnen 2 uur de annuleringsfactuur per mail.
Let op! Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende annuleringsvoorwaarden. Annuleer je de vakantie dan betaal je 100% kosten voor de vlucht en voor de rest van de vakantie het percentage volgens de Sunweb voorwaarden.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!