5,2

  • Gerenoveerde faciliteiten
  • Zwembad met swim-up bar
  • Slechts 5 min. lopen van het strand

Het moderne en comfortabele hotel Christofinia ligt aan de rand van het centrum van Ayia Napa en op slechts enkele meters van de prachtige gouden zandstranden van Nissi Beach en Macronisos Beach. Het is een fijne plek voor een heerlijke zonvakantie. Wat helemaal fijn is; Er is veel gerenoveerd. Het hele buffetrestaurant heeft een volledige metamorfose gekregen en er is nu een à-la-carte restaurant.

In dit hotel is een dag relaxen onder de zon helemaal niet moeilijk. Ben je toe aan verkoeling? Dan biedt het mooie zwembad uitkomst. Ook kun je hier terecht voor een ijskoud drankje of een tropische cocktail, want het zwembad is voorzien van een heuse swim-up bar. Voor kinderen is er een leuke kids- en teenclub en een “splash-pool” in de schaduw met een aantal glijbaantjes en waterspelletjes. Plezier gegarandeerd!

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • koelkast (huurkosten/borg)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
2-persoonskamer superieur zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast (huurkosten/borg)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur zijzeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 24m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast (huurkosten/borg)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
familiekamer superieur zijzeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 189
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • parkeerterrein
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • kids club
  • teenage club
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 2), à-la-carterestaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 2, lounge bar (adults only), poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart (gratis)
  • tennisbaan (niet overdekt)
  • tafeltennis (gratis)
Wellness
  • jacuzzi buiten
  • sauna (tegen betaling)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
  • schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterspeelplein

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive

Het all-inclusive programma bestaat uit:

* Ontbijt 07.00 -10.00 uur

* Lunch met internationaal thema 12.30 – 14.30 uur

* Snacks bij de pool bar 10.30 – 12.00  en van 15.00 -17.30

* Koffie, thee & cake 15.00 – 17.30 uur

* IJs voor kinderen 11.00 – 12.00 uur en 15.30 – 17.00 uur

* Diner buffet met wisselend thema 18.30 – 21.30 uur

 

Let op!
Het all inclusive programma begint op de dag van aankomst vanaf 14.00 uur en eindigt op de dag van vertrek om 12.00 uur.

5.2
7 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

5,2
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
5,3
Accommodatie algemeen
5
Hygiëne
3,7
Kamer / appartement
5
Service / gastvrijheid
6
Faciliteiten
6,3
Locatie/ligging
5
Prijs/kwaliteit
4,3
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Cyprus

Ontdek Cyprus.

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 3 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 52 kilometer
Afstand tot bushalte circa 170 meter
Afstand tot pinautomaat circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
vlucht informatie
Je vliegt van Amsterdam naar Paphos of Larnaca. Deze vlucht duurt ongeveer 4 uur en 10 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.
De transfer vanuit Paphos
Paphos - ongeveer 30 minutenPolis ongeveer - 60 minuten. Latchi - ongeveer 90 minutenMiliou - ongeveer 45 minutenLimassol - ongeveer 60 minutenLarnaca - ongeveer 105 minuten Ayia Napa - ongeveer 2,5 uurProtaras - ongeveer 2,5 uur
Transfer vanuit Larnaca
Limassol - ongeveer 45 minutenAyia Napa - ongeveer 50 minutenProtaras - ongeveer 60 minutenPaphos - ongeveer 105 minutenMiliou - ongeveer 2,5 uurPolis - ongeveer 2 uur en 3 kwartierLachi - ongeveer 2 uur en 3 kwartier
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie.
informatie over Cyprus

Hoofdstad:
Nicosia (ook wel Lefkosia genoemd) is een verdeelde hoofdstad, het zuidelijke deel van de stad behoort tot de republiek Cyprus oftewel het Grieks-Cypriotische deel. Hier is ook de officiële regering gehuisvest. Het noordelijke deel van Nicosia is sinds 1974 bezet door Turkije. Dit wordt overigens niet internationaal erkend, alleen door Turkije.

Taal:
De officiële talen op Cyprus zijn zowel Grieks als Turks. Het Engels wordt ook veel gesproken. Dit is voor de Cyprioten de handelstaal. Met Engels kunt u dus tijdens uw vakantie uitstekend terecht.

Tijd:
Op Cyprus is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
Sinds 2008 is de officiële munteenheid de euro. Op Cyprus kunt u vrijwel overal pinnen. In de toeristische badplaatsen zijn meerdere pinautomaten. Betalen met credit card? Dit is veelal mogelijk in de hotels en restaurants. Houd er rekening mee dat dit in de meer eenvoudige tavernen niet mogelijk is.

Voltage:
De netspanning is 240 Volt. De stopcontacten hebben een afwijkend model. Verloopstekkers zijn verkrijgbaar in winkels en in de meeste hotels.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
Op Cyprus is er een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger aanwezig.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Verkeer:
Let in Cyprus goed op met oversteken. Ze rijden hier aan de linkerkant van de weg.

Alarmnummer:
Het alarmnummer op Cyprus voor de politie, ambulance of brandweer is 112.

Eten & drinken:
Cyprioten houden van lekker eten en de invloed van de Turkse, Oosterse, Italiaanse en Britse keuken is duidelijk te zien. Er wordt op Cyprus veel vis gegeten. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke voorgerechten, erg populair. Heerlijk in combinatie met een glaasje wijn. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke traditionele gerechten, erg populair.

Het water op Cyprus is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken, al is het wel mogelijk. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is op Cyprus de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 5%-10% fooi te geven.


Openingstijden:
Op Cyprus lopen de openingstijdens van winkels behoorlijk uiteen. Over het algemeen zijn de winkels (zeker in het hoogseizoen) geopend tot 00.00 uur.


Feestdagen:
Tijdens uw vakantieperiode vinden de volgende feestdagen plaats op Cyprus:

  • 1 april Herdenking begin vrijheidsstrijd tegen de Engelsen
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria-Hemelvaart
  • 1 oktober Onafhankelijkheidsdag
  • 28 oktober Dag van het 'Grote historische nee'
Lees meer Cyprus

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.