Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
  1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Speciale bagage
  3. Mag ik een rolstoel/scootmobiel meenemen in het vliegtuig?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Mag ik een rolstoel/scootmobiel meenemen in het vliegtuig?

Het is mogelijk om een rolstoel of scootmobiel mee te nemen voor jouw vakantie. Dit moet wel aangemeld worden bij de luchtvaartmaatschappij, accommodatie en eventueel de transfermaatschappij.

Vlucht
Wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt, meldt Sunweb de rolstoel of scootmobiel graag aan voor jouw vlucht wanneer de luchtvaarmaatschappij deze service aanbiedt. Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Dan kun je dit zelf aanmelden bij de luchtvaartmaatschappij.

Heb je een flexibele vlucht en/of transfer geboekt en wil je een rolstoel of scootmobiel meenemen? Je kunt dit eenvoudig aan ons doorgeven door middel van het speciale bagage formulier in jouw Mijn Sunweb account. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen. Na versturen van het formulier zullen wij jouw rolstoel aanmelden.


Houd er rekening mee dat de rolstoel bij de check-in balie ingecheckt wordt. Vanaf de incheckbalie krijg je een leenrolstoel van de luchtvaartmaatschappij. 


Transfer

Wanneer je een rolstoel meeneemnt dan is het noodzakelijk dat je dit aan ons doorgeeft . Wij melden jouw rolstoel aan voor de transfer.


Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van een rolstoel in de transfer. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening. 

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.
Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's