Het is mogelijk om een rolstoel of scootmobiel mee te nemen voor jouw vakantie. Dit moet wel aangemeld worden bij de luchtvaartmaatschappij, accommodatie en eventueel de transfermaatschappij.
Vlucht
Wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt, meldt Sunweb de rolstoel of scootmobiel graag aan voor jouw vlucht wanneer de luchtvaarmaatschappij deze service aanbiedt. Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Dan kun je dit zelf aanmelden bij de luchtvaartmaatschappij.
Heb je een flexibele vlucht en/of transfer geboekt en wil je een rolstoel of scootmobiel meenemen? Je kunt dit eenvoudig aan ons doorgeven door middel van het speciale bagage formulier in jouw Mijn Sunweb account. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen. Na versturen van het formulier zullen wij jouw rolstoel aanmelden.
Houd er rekening mee dat de rolstoel bij de check-in balie ingecheckt wordt. Vanaf de incheckbalie krijg je een leenrolstoel van de luchtvaartmaatschappij.
Transfer
Wanneer je een rolstoel meeneemnt dan is het noodzakelijk dat je dit aan ons doorgeeft . Wij melden jouw rolstoel aan voor de transfer.
Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van een rolstoel in de transfer. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!