1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Inchecken
  3. Hoe kan ik online inchecken bij Brussels Airlines?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik online inchecken bij Brussels Airlines?

Voor alle vluchten met Brussels Airlines kun je vanaf 24 uur voor vertrek van jouw vlucht online inchecken. Dit geldt voor zowel de heen- als terugvlucht.


Hoe werkt het?

1. Ga naar de website van Brussels Airlines

2. Wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt, vul je bij 'reservatie of ticket nr.' de laatste 6 cijfers van jouw boekingsnummer in (het eerste cijfer laat je dus weg). Wanneer je niet-flexibele vluchten hebt geboekt vul je jouw PNR-nummer in.

3. Volg de stappen en maak een stoelkeuze

4. Check jezelf en je eventuele reisgenoten in

5. Je ontvangt de boardingpas(sen). Bewaar deze goed


Let op! Het is niet mogelijk om online in te checken wanneer je met 9 of meer personen reist.

Reis je met een baby? Dan checkt Brussels Airlines jou in en kun je niet zelf online inchecken. De luchtvaartmaatschappij wijst dan jouw stoelen toe. Jouw boardingspas kun je afhalen bij de 'special assistance balie' op de luchthaven van Brussel.


Ben je online ingecheckt? Dan kun je op Brussels Airport gebruik maken van de bagage drop-off van Brussels Airlines. Bij een van de kiosken print je jouw bagage label(s) uit en vervolgens kun jij zelf jouw bagage afgeven bij de bagage drop-off. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de incheckbalie. Het is niet verplicht om online in te checken. Je kunt ook gewoon op de luchthaven inchecken bij een van de incheckbalies.


De check-in wordt geheel verzorgd door Brussels Airlines. Zij hebben de gehele procedure uitgebreid voorbereid. Mocht er desondanks toch wat misgaan, dan kan je op de luchthaven de verantwoordelijke aan de infobalie van Brussels Airlines aanspreken.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.
Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's