Het tijdstip van inschepen is afhankelijk van de aankomst- en vertrektijd van het cruiseschip. De meeste rederijen bieden de mogelijkheid om online in te checken. Tijdens het online inchecken ontvang je een boarding pass. Deze neem je op papier mee, Bij sommige rederijen kun je deze ook digitaal laten zien. De rederij zal je vooraf informeren over hoe laat je kunt aankomen bij de cruiseterminal om in te schepen.
Je kunt het inschepen vergelijken met het inchecken op een luchthaven. Bij het inschepen geef je eerst jouw bagage af. Deze wordt door de bemanning aan boord en naar jouw hut gebracht. Houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren. Zorg er dus voor dat je een aantal (belangrijke) spullen in jouw handbagage meeneemt. Denk bijvoorbeeld aan medicijnen en eventueel een schone set kleding en wat toiletartikelen om je op te kunnen frissen. Vervolgens worden jouw reisdocumenten gecontroleerd en doorloop je veiligheidscontroles.
Tijdens het inschepen wordt er ook een foto van je gemaakt voor de boordpas. Met deze foto wordt er elke keer dat je van boord gaat of aan boord komt gecontroleerd of jij het ook daadwerkelijk bent.
Tenslotte ontvang je jouw boordpas en ben je klaar om aan boord te gaan.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!