Cruiserederijen bieden vaak de mogelijkheid aan om een garantiehut te boeken. De prijs van een garantiehut ligt lager dan de prijs van een reguliere hut. Het hutnummer van deze hutten kies je namelijk niet zelf. De rederij kiest het hutnummer en geeft deze een paar dagen voor vertrek tot uiterlijk bij het inschepen aan je door.
Je kan met een garantiehut dus niet (vooraf) zelf bepalen waar jouw hut zich bevindt. De ligging van de hut blijft tot kort voor vertrek onbekend. Houd er rekening mee dat het toegewezen hutnummer niet gewijzigd kan worden als de locatie bijvoorbeeld niet bevalt.
Het is mogelijk dat de rederij je een upgrade geeft. Je kunt bijvoorbeeld een buitenhut krijgen wanneer je een garantie binnenhut hebt geboekt. Voor deze upgrade hoef je dan niets te betalen.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!