Naast annuleren zijn er ook de volgende mogelijkheden:
Indeplaatsstelling
De hoofdboeker kan iemand anders in jouw plaats mee laten gaan op vakantie.
Tot 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker in Mijn Sunweb deze wijziging kosteloos doorvoeren. Binnen 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker telefonisch, of via het contactformulier, contact met ons opnemen. Houd er rekening mee dat er wijzigingskosten doorberekend kunnen worden voor een indeplaatsstelling.
Let op! Heb jij niet-flexibele vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende voorwaarden. Het is dan niet mogelijk om iemand kosteloos in de plaats te stellen.
Omboeken van de vakantie
Na bevestiging van de reis kan je tot 6 weken voor vertrek, indien jouw boeking voldoet aan de voorwaarden van de omruilgarantie, jouw vakantie omboeken. De aanpassing van bestemming, accommodatie, reisduur of vertrekdatum wordt mogelijk als een (deel)annulering beschouwd en hierop zijn de ANVR-Reisvoorwaarden van toepassing. Enkel de hoofdboeker kan wijzigingen in de boeking aanbrengen. Heb je een wijziging en ben je de hoofdboeker, neem dan contact op met ons op voor de mogelijkheden. Wij maken een kostenberekening op basis waarvan je kunt beslissen of je de reis wilt wijzigen.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!