In sommige gevallen is het mogelijk om jouw kat of hond mee te nemen op vakantie.
Vlucht
De regels voor het meenemen van een huisdier verschilt per luchtvaartmaatschappij. Je kunt de regels checken op de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee jij vliegt.
Vlieg je met Sky Express? Vanwege contractuele afspraken is het niet toegestaan om een huisdier mee te nemen, ondanks dat dit op hun website staan aangegeven.
Accommodatie & Transfer
Voor de accommodatie en eventuele transfer is het belangrijk dat je aan ons doorgeeft dat je jouw huisdier meeneemt op vakantie. Hiervoor vul je het speciale bagage formulier in op Mijn Sunweb. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen.
In een aantal accommodaties is het mogelijk om jouw huisdier mee te nemen. Wanneer huisdieren zijn toegestaan, staat dit aangegeven onder het kopje ‘faciliteiten’ bij de desbetreffende accommodatie. Houd er rekening mee dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden voor het meenemen van jouw huisdier. Deze kosten betaal je ter plaatse bij aankomst bij de receptie
Houd er rekening mee dat huisdieren niet altijd mee kunnen in de transferbus. Jouw huisdier kan ook alleen vervoerd worden in een draagmand, tussen de koffers, onder in het ruim van de bus. In de bus zelf zijn huisdieren door Europese regelgevingen niet toegestaan. Het is mogelijk dat er extra kosten in rekening gebracht worden voor het meenemen van jouw huisdier in de transferbus.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!