1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Betalingstermijnen
  3. Wanneer moet ik de betaling overmaken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wanneer moet ik de betaling overmaken?

Aanbetaling

De aanbetaling bestaat uit:

- de reserveringskosten (100%)

- de SGR-bijdrage (100%)

- het calamiteitenfonds (100%)

- de kosten voor de eventueel afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering (100%)

- eventuele poliskosten voor een afgesloten verzekering (100%)

- 30% over de overige reisonderdelen


Het exacte bedrag van de aanbetaling van jouw vakantie vind je terug op jouw factuur. Deze aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan. 


Let op: heb jij niet-flexibele vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende betalingsvoorwaarden. Naast de standaard aanbetaling betaal je ook de volledige kosten voor de vlucht. De kosten voor de vlucht vind je terug op de factuur die je ontvangt na de boeking. 

Heb je een cruisevakantie geboekt? Ook hier gelden afwijkende betalingsvoorwaarden voor. Deze vind je hier.


Restantbetaling

Het is van belang dat het restantbedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is.


Boek je een vakantie binnen 6 weken voor vertrek, dan is het noodzakelijk dat je de gehele betaling per direct aan ons overmaakt via iDeal of Creditcard.


Na boeken ontvang je de factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen terug. De factuur vind je ook terug op Mijn Sunweb.

Herinnering
Sunweb stuurt geen betalingsherinneringen voordat de betalingstermijn is overschreden. Deze termijnen vermelden wij op de factuur en op Mijn Sunweb. Daar kun je altijd de specifieke datum zien waarop wij de betaling op onze rekening verwachten.







Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag beantwoorden binnen 7 werkdagen.
Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's