8,0

  • Zo op het mooie Tigaki strand
  • Centrum ligt om de hoek
  • Leuke actieviteiten

Hotel Gaia Village is een heerlijk hotel waar jong en oud zich prima zullen vermaken. De ligging is goed, vlakbij het brede zandstrand en het leuke centrum van Tigaki is op loopafstand. Er is ook een prima busverbinding naar Kos-Stad en dat is zeker de moeite waard.

Uitkijkend over de Egeïsche zee geniet je van rijke maaltijden van het all inclusive buffet. Bij de bar kun je nog even bijkomen onder het genot van een lekker kopje koffie of koel drankje. Voor de kleintjes is er een kidsclub aanwezig waar ze zich helemaal uit kunnen leven en na afloop kunnen ze lekker plonzen in het zwembad. Mocht jezelf interesse hebben in wat beweging, dan biedt het hotel ook leuke activiteiten aan voor volwassenen. Niks moet natuurlijk, het is ook heerlijk om op een bedje bij het zwembad te relaxen. Geniet van alles wat dit fijne hotel je te bieden heeft. Het Gaia-team staat altijd voor je klaar!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 20-22m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer superieur (Superior)
geschikt voor 2 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2017
  • oppervlakte circa 20-22m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 20-22m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer algemeen 2 ruimtes
geschikt voor 3 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 35-40m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (3 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer superieur 2 ruimtes
geschikt voor 3 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 35-40m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (3 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
juniorsuite superieur 1 ruimte (Garden View)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2022
  • oppervlakte circa 30-32m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (3 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 202
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • lobby
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • mini club, van april t/m oktober, 6 maal per week (gratis)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 3,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk per wissel (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar aantal 1
Sportfaciliteiten
  • basketbal (gratis)
  • biljart (tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • voetbalveld
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 3,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 2)(deels apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

All-inclusive
* alle maaltijden in buffetvorm
* snacks tussen 10.00 – 12.30 uur en 15.00-18.00 uur
* koffie, thee en koekjes tussen 16.00 – 17.00 uur
* Ijsjes voor de kinderen tussen 11.00-17.00 uur
* lokale (alcoholische) dranken van 10.00 – 23.00 uur
8
51 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,7
Accommodatie algemeen
7,8
Hygiëne
7,8
Kamer / appartement
8,3
Service / gastvrijheid
7,5
Faciliteiten
8,7
Locatie/ligging
7,8
Prijs/kwaliteit
8,5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kos

Ontdek Kos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 300 meter (zandstrand)
In het centrum
Afstand tot centrum: kos stad circa 12 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 15 kilometer
Afstand tot bushalte circa 150 meter
Afstand tot pinautomaat circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 150 meter
Vlucht informatie
Je vliegt naar Kos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kardamena – ongeveer 20 minuten

Kefalos - ongeveer 20 minuten

Mastichari – ongeveer 20 minuten

Marmari – ongeveer 30 minuten

Tigaki – ongeveer 30 minuten (bij een gecombineerde bus ongeveer 60 minuten)

Kos-Stad,Lambi en Psalidi - ongeveer 45 minuten (bij een gecombineerde bus ongeveer 90 minuten)
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.