Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
7,4
Fantastisch

  • Sfeervol familiehotel
  • Animatie voor jong en oud
  • Gebouwd rondom lagunezwembad

Hotel H10 Rubicón Palace is een comfortabel hotel met alles in huis voor een geslaagde vakantie voor het hele gezin. De elegante kamers zijn rondom het lagunezwembad gebouwd, waarvan de traditionele bouwstijl het geheel helemaal af maakt. De warme sfeer en uitstraling is overal terug te vinden. Zo ook in de verschillende restaurants en bars van het hotel, waarvan het Janubi restaurant ook themabuffetten in petto heeft.

Gezinnen met kinderen zitten hier perfect. De Daisy Club is een begrip waarbij kinderen in alle leeftijdscategorieën goed worden vermaakt, terwijl je zelf volledig kunt relaxen in het Despacio Thalasso Centre. Daarnaast zijn er zowel overdag als ’s avonds veel activiteiten. De dag kun je afsluiten in Montaña Roja Entertainment hall, waar spectaculaire animatieshows worden gegeven. Liever iets anders? In de Piano Bar is ‘s avonds mooie live muziek te beluisteren onder het genot van een drankje. Sportliefhebbers zitten juist weer goed in de Beefeater Sports Bar.

Kamertypes

1-persoonskamer algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
1-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 1 persoon
2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer comfort
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • nespresso machine
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • kussen menu
2-persoonskamer Deluxe
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • nespresso machine
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • kussen menu
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
juniorsuite algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • waterkoker
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank), zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons opklapbed; 1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

  • De 2-persoonskamer superieur is voorzien van een ipod/iphone aansluiting
  • De 2-persoonskamer comfort is voorzien van een ipod/iphone aansluiting en biedt toegang tot privilege lounge, chill-out ruimte, privilege pool gedeelte, ontbijt in exclusieve ruimte, à-la-cartelunch op exclusief terras, diner in exclusief restaurant, 1x gratis toegang tot de spa

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 584
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 12)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte, op de kamer, bij de receptie
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 5 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kinderspeelruimte
  • mini club, van 1 t/m 3 jaar (gratis)
  • kids club, van 4 t/m 8 jaar (gratis)
  • junior club, van 9 t/m 12 jaar (gratis)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • huisdieren, excl. voer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (geopend van 19:00 tot 21:30 uur) (aantal 6), à-la-carterestaurant (aantal 4), buffet restaurant, internationaal restaurant, oriëntaals restaurant, italiaans restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar, lounge bar, pianobar, pool/snackbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • minigolf (gratis)
  • tennisbaan (borg)
  • beachvolleybal
  • animatie, voor kinderen
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): spabad(en) (tegen betaling), zwembad (tegen betaling)
  • fitnessruimte, geopend: maandag t/m zondag van 07:00 tot 08:00 uur, (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad (aantal 3)(geheel apart, verwarmd (1))
  • buitenzwembad (aantal 5)(zoet water (1), zout water (4), verwarmd (1), ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Bij verblijf op basis van halfpension geldt: 1x per 3 nachten dineren in 1 van de à-la-carterestaurants
Halfpension
All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Laat ontbijt 11.00 - 12.00 uur
* Ontbijt 07.30 - 10.30 uur
* Lunch 13.00 - 15.00 uur
* Diner 19.00 - 22.00 uur
* Lokale (alcoholische) dranken 09.30 - 01.00 uur
* 1x per 3 nachten dineren in 1 van de à-la-carterestaurants
* Snacks & lunchbuffet 12.00 - 18.00 uur
7.4
Fantastisch
23 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7
Accommodatie algemeen
7,4
Hygiëne
7,6
Kamer / appartement
7,5
Service / gastvrijheid
7,5
Faciliteiten
8
Locatie/ligging
6,5
Prijs/kwaliteit
6,7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 2 kilometer (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 3 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 35 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Vlucht informatie

Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minuten

Conil 40 minuten

Costa Teguise 40 minuten

El Islote 40 minuten

Haria 60 minuten

Macher 40 minuten

Playa Blanca 60 minuten

Puerto Calero 40 minuten

Puerto del Carmen 35 minuten

Tias 35 minuten

Yaiza 50 minuten

DE PRIVETRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.