Voor de meeste wijzigingen kun je tot 5 dagen voor vertrek terecht in Mijn Sunweb! Hier kun je jouw gegevens gemakkelijk en snel online wijzigen. Ter bevestiging ontvang je binnen een aantal uur een aangepaste factuur per mail.
Ga naar Mijn Sunweb om jouw wijziging door te voeren. Let op: alleen de hoofdboeker kan dit wijzigen.
Let op! Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Dan kun jij via Mijn Sunweb alleen een naamswijziging of wijziging van een geboortedatum aanvragen door het formulier in te vullen wat je vindt onder 'bewerken'. Houd er rekening mee dat er voor de wijziging kosten in rekening gebracht kunnen worden door de luchtvaartmaatschappij.
Een indeplaatsstelling is niet mogelijk.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!