8,0

  • Adults only 18+
  • Centrale ligging in hartje centrum
  • Zonneterras op het dak

Een uitstekende plek om je zonvakantie door te brengen is het moderne Hotel Labranda Marieta. Hartje centrum van Playa del Inglés is op loopafstand te vinden, maar in het complex kun je toch genieten van de rust en ontspanning die je nodig hebt. Beneden ligt het grote zwembad en op het dak van het complex is er een zeer groot zonneterras met een schitterende uitzicht én een dompelbad om in af te koelen. Ook wanneer de avond valt is dit een populair plekje voor veel gasten, die hier graag aanschuiven rondom de stijlvolle bar.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 32m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • kluisje op de kamer: circa 2,50 € per dag (ter plekke te betalen)
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • borg kluisje: circa 10,00 € per verblijf (ter plekke te betalen)
  • airconditioning: gratis
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
2-persoonskamer type I (1 and 2 floor)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 32m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • kluisje op de kamer: circa 2,50 € per dag (ter plekke te betalen)
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • borg kluisje: circa 10,00 € per verblijf (ter plekke te betalen)
  • airconditioning: gratis
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
2-persoonskamer voor alleengebruik standaard
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 32m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • kluisje op de kamer: circa 2,50 € per dag (ter plekke te betalen)
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • borg kluisje: circa 10,00 € per verblijf (ter plekke te betalen)
  • airconditioning: gratis
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
2-persoonskamer zeezicht (3 and 4 floor)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 32m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • kluisje op de kamer: circa 2,50 € per dag (ter plekke te betalen)
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • borg kluisje: circa 10,00 € per verblijf (ter plekke te betalen)
  • airconditioning: gratis
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis

Extra informatie kamertypes

  • 2-persoonskamer zeezicht liggen op de 3e en 4e verdieping
  • 2-persoonskamer type A liggen op de 1e en 2e verdieping

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 192
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • kluisje
  • lobby
  • televisiehoek
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 2,50 € per dag (ter plekke te betalen)
  • borg kluisje: circa 10,00 € per verblijf (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (met airco)
  • drinkgelegenheden: bar, panoramabar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • tafelvoetbal (tegen betaling)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen, parasol)

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* snacks van 11.00 uur tot 13.00 uur
* koffie en cake van 15.00 uur tot 16.00 uur
* ijsjes van 15.00 uur tot 16.00 uur
* alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken van 11.00 uur tot 23.00 uur
8
80 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,7
Accommodatie algemeen
8,3
Hygiëne
8,1
Kamer / appartement
8,7
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
7,5
Prijs/kwaliteit
10
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Gran Canaria

Ontdek Gran Canaria

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: kasbah circa 400 meter, gran chaparral circa 700 meter, yumbo circa 1200 meter, cita circa 2200 meter
Afstand tot luchthaven circa 25 kilometer
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot pinautomaat circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 0 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 0 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 0 meter
handig om te weten
  • Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 18 jaar
  • Op het moment zijn er werkzaamheden aan de gevel en balkons. Er wordt alles aan gedaan om overlast te beperken. De werkzaamheden zijn van ma t/m vrijdag van 07:45 - 16:30 uur tot en met ongeveer de 2e week van april 2024. Vanaf 10.00 uur worden werkzaamheden uitgevoerd waarbij enige vorm van geluid aanwezig is.
vlucht informatie
Je vliegt naar Gran Canaria (Las Palmas). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn (circa) als volgt:

Bahia Feliz 65 minuten

San Agustin 60 minuten

Playa del Ingles 75 minuten

Maspalomas 85 minuten

Meloneras 85 minuten

Arguineguin 90 minuten

Puerto Rico 95 minuten

Amadores 100 minuten

Playa del Cura 105 minuten

Taurito 105 minuten

Puerto de Mogan 110 minuten

Las Palmas 85 minuten

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb verzendt je uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de eerste voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.