Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
  1. Alle veelgestelde vragen
  2. Verzorging
  3. Welk type verzorging kan ik boeken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Welk type verzorging kan ik boeken?

Logies
Bij logies zijn alleen de overnachtingen inbegrepen. Er zijn geen maaltijden inbegrepen.
Dit wordt aangeduid als LG op de accommodatievoucher.

Logies & ontbijt
Bij logies en ontbijt zijn naast de overnachtingen ook het ontbijt inbegrepen.
Dit wordt aangeduid als LO op de accommodatievoucher.

Halfpension 
Bij halfpension zijn naast de overnachtingen ook het ontbijt en het diner inbegrepen.
Drankjes en snacks zijn niet inclusief tenzij anders vermeld op de accommodatiepagina van jouw vakantie op onze website. De verzorging begint met het diner op de dag van aankomst en eindigt met het ontbijt op de dag van vertrek.
Dit wordt aangeduid als HP op de accommodatievoucher.

Volpension
Bij volpension zijn naast de overnachtingen ook het ontbijt, de lunch en het diner inbegrepen.
Drankjes en snacks zijn niet inclusief tenzij anders vermeld op de accommodatiepagina van jouw vakantie op onze website. De verzorging begint met het diner op de dag van aankomst en eindigt met het ontbijt op de dag van vertrek.
Dit wordt aangeduid als VP op de accommodatievoucher.

All inclusive
Bij all inclusive zijn naast de overnachtingen alle maaltijden, lokale alcoholische dranken en frisdranken en vaak ook snacks bij de reissom inbegrepen. Voor een exacte beschrijving van de inhoud van het all inclusive progamma kun je kijken op de accommodatiepagina van jouw vakantie op onze website.
Dit wordt aangeduid als AI op de accommodatievoucher.

Ultra all inclusive
:
Bij ultra all inclusive zijn naast de overnachtingen alle maaltijden, lokale alcoholische dranken, frisdranken en vaak ook snacks en andere extra’s inbegrepen. Een ultra all inclusive hotel heeft een uitgebreider programma dan een all inclusive hotel. Zo kunnen de drankjes hier bijvoorbeeld 24 uur per dag beschikbaar zijn, waar bij een all inclusive programma hier vaak tijden aan verbonden zijn. Ook is het mogelijk dat er zelfs geïmporteerde dranken inclusief zijn of dat er ook ’s nachts een buffet aanwezig is. De inbegrepen extra’s kun je terugvinden bij de beschrijving van het hotel onder het kopje 'verzorging'
Dit wordt aangeduid als UA op de accommodatievoucher

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen

Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur
Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur
Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen
Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.
Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's