Het is mogelijk om een rolstoel of scootmobiel mee te nemen voor jouw vakantie. Dit moet wel aangemeld worden bij de luchtvaartmaatschappij, accommodatie en eventueel de transfermaatschappij.
Vlucht
Wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt, meldt Sunweb de rolstoel of scootmobiel graag aan voor jouw vlucht wanneer de luchtvaarmaatschappij deze service aanbiedt. Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Dan kun je dit zelf aanmelden bij de luchtvaartmaatschappij.
Heb je een flexibele vlucht en/of transfer geboekt en wil je een rolstoel of scootmobiel meenemen? Om deze aan te melden ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Met wat voor rolstoel reis je? Met of zonder (droge/natte) accu?
- Is de rolstoel wel of niet inklapbaar?
- Wat zijn de afmetingen van de rolstoel uitgeklapt?
- Wat zijn de afmetingen van de rolstoel ingeklapt?
- Wat is het gewicht van de rolstoel?
- Heb je begeleiding nodig op de luchthaven?
- Kun je lange afstanden lopen, trappen lopen (o.a trapjes bus) of helemaal niet lopen?
- Is het noodzakelijk dat er een speciale transfer voor je aangevraagd wordt?
- Is het van belang dat er een speciale / aangepaste kamer wordt aangevraagd?
- Heb je nog andere speciale wensen?
Stuur bovenstaande gegevens per e-mail naar ons toe, zodat wij jouw rolstoel kunnen aanmelden.
Houd er rekening mee dat de rolstoel bij de check-in balie ingecheckt wordt. Vanaf de incheckbalie krijg je een leenrolstoel van de luchtvaartmaatschappij.
Mogelijk worden er extra kosten berekend voor de transfer. Hier brengen wij je uiteraard zo snel mogelijk van op de hoogte.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!