Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
  1. Alle veelgestelde vragen
  2. Stoelreservering
  3. Hoe kan ik een stoel reserveren bij Brussels Airlines?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik een stoel reserveren bij Brussels Airlines?

Flexibele vluchten:

Het is mogelijk om vanaf 60 dagen tot 2 uur voor vertrek van jouw vlucht tegen betaling stoelen te reserveren. Let op: 60 dagen voor jouw heenvlucht is het nog niet mogelijk om stoelen te reserveren voor de terugvlucht. Dit kan ook pas vanaf 60 dagen voor vertrek van de terugvlucht.


1. Ga naar https://sunweb.modifly.shop/

2. Log in met de achternaam van de hoofdboeker en het boekingsnummer van Sunweb. 

Tip! Staat er een lees- of koppelteken in jouw achternaam, laat deze dan weg om in te kunnen loggen.

3. Wanneer je bent ingelogd klik je op de rode knop 'Kies stoelen'

4. Kies de gewenste stoel(en)

5. Volg de verdere stappen en voldoe de betaling direct aan Brussels Airlines. Let op: het is alleen mogelijk om te betalen met creditcard of Paypal.


Niet-flexibele vluchten:

Het is direct na het boeken van jouw vakantie mogelijk om stoelen te reserveren tegen betaling. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw boeking is verwerkt bij Brussels Airlines. Dit kan tot 24 uur na het maken van jouw boeking duren.


1. Ga naar de website van Brussels Airlines

2. Klik op 'Geef je boekingsgegevens in' en log in met jouw PNR-nummer en achternaam van de hoofdboeker.

3. Volg de stappen en voldoe de betaling direct aan Brussels Airlines.


Goed om te weten: bestaat jouw reisgeschap uit meer dan 9 personen? Dan is jouw boeking opgesplitst. Na het inloggen wordt er om de voornaam van de reiziger gevraagd. Check voor welke reizigers je stoelen kunt reserveren op voornaam van de hoofdboeker. Wanneer je opnieuw inlogt en de voornaam invult van de reiziger(s) die missen, zul je voor de overige reizigers stoelen kunnen reserveren. Staat er een '-' in jouw voor- of achternaam, laat deze dan weg en schrijf jouw namen aan elkaar.


De stoelreservering wordt door Brussels Airlines verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Brussels Airlines.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen

Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur
Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur
Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen
Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.
Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's