Je kunt stoelen reserveren tegen betaling vanaf 1 dag na boeken tot 6 uur voor vertrek. Houd er rekening mee dat je bij Freebird alleen kunt betalen met een Visa of Mastercard creditcard.
1. Ga naar de selfservice van Freebird
2. Ga naar het tabje 'Tour operator bookings'
3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:
- Passenger surname: achternaam van de hoofdboeker
- Reference number: het boekingsnummer van Sunweb voorafgaand aan 000
4. Vul de volgende gegevens rechts in om in te loggen:
- Your trip: selecteer one way (enkele reis) of round trip (retour)
- From/to: selecteer hier de vertrek en aankomst luchthavens
- Departure date: vul hier jouw vertrekdatum in
- Selecteer het aantal personen in jouw boeking
5. Klik op 'retrieve TO booking'
6. Klik op 'Add extras and services' en kies vervolgens voor 'Choose your preferred seat'
7. Doorloop de stappen om een stoel te reserveren
8. Betaal de stoelreservering direct aan Freebird. Vanuit Freebird ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per e-mail.
Uiteraard is een stoelreservering niet verplicht. Houd er wel rekening mee dat wanneer je geen stoelen reserveert, Freebird niet kan garanderen dat jouw gehele reisgezelschap naast elkaar zit op de vlucht.
De stoelreservering wordt door Freebird verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Freebird.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!