Je kunt voor de meeste vluchten direct na het boeken stoelen reserveren tegen betaling. Dit is mogelijk tot 4 dagen voor vertrek. Zijn jouw vluchttijden nog niet bekend? Dan is het nog niet mogelijk om stoelen te reserveren. Check op een later moment of jouw vluchttijden bekend zijn zodat je stoelen kunt reserveren.
Let op: heeft jouw vluchtnummer 4 cijfers en begint deze met een 0, dan is het niet mogelijk om stoelen te reserveren.
Hoe reserveer je een stoel?
1. Ga naar de selfservice van Sky Express
2. Log in met jouw boekingsnummer en vertrekdatum
3. Doorloop de stappen van de stoelreservering
4. Betaal de stoelreservering direct aan Sky Express. Let op: het is alleen mogelijk om te betalen met een Visa of Mastercard creditcard. Vanuit Sky Express ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per mail
Uiteraard is een stoelreservering niet verplicht. Houd er wel rekening mee dat wanneer je geen stoelen reserveert, Sky Express niet kan garanderen dat jouw gehele reisgezelschap naast elkaar zit op de vlucht.
De stoelreservering wordt door Sky Express verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Sky Express.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!