Het tijdstip van inschepen is afhankelijk van de aankomst- en vertrektijd van het cruiseschip. De meeste rederijen bieden de mogelijkheid om online in te checken. Tijdens het online inchecken ontvang je een boarding pass. Deze neem je op papier mee, Bij sommige rederijen kun je deze ook digitaal laten zien. De rederij zal je vooraf informeren over hoe laat je kunt aankomen bij de cruiseterminal om in te schepen.
Je kunt het inschepen vergelijken met het inchecken op een luchthaven. Bij het inschepen geef je eerst jouw bagage af. Deze wordt door de bemanning aan boord en naar jouw hut gebracht. Houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren. Zorg er dus voor dat je een aantal (belangrijke) spullen in jouw handbagage meeneemt. Denk bijvoorbeeld aan medicijnen en eventueel een schone set kleding en wat toiletartikelen om je op te kunnen frissen. Vervolgens worden jouw reisdocumenten gecontroleerd en doorloop je veiligheidscontroles.
Tijdens het inschepen wordt er ook een foto van je gemaakt voor de boordpas. Met deze foto wordt er elke keer dat je van boord gaat of aan boord komt gecontroleerd of jij het ook daadwerkelijk bent.
Tenslotte ontvang je jouw boordpas en ben je klaar om aan boord te gaan.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!