Naast annuleren zijn er ook de volgende mogelijkheden:
Indeplaatsstelling
De hoofdboeker kan iemand anders in jouw plaats mee laten gaan op vakantie.
Tot 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker in Mijn Sunweb deze wijziging kosteloos doorvoeren. Binnen 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker telefonisch, of via het contactformulier, contact met ons opnemen. Houd er rekening mee dat er wijzigingskosten doorberekend kunnen worden voor een indeplaatsstelling.
Let op! Heb jij niet-flexibele vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende voorwaarden. Het is dan niet mogelijk om iemand kosteloos in de plaats te stellen.
Omboeken van de vakantie
Na bevestiging van de reis kan je tot 6 weken voor vertrek, indien jouw boeking voldoet aan de voorwaarden van de omruilgarantie, jouw vakantie omboeken. De aanpassing van bestemming, accommodatie, reisduur of vertrekdatum wordt mogelijk als een (deel)annulering beschouwd en hierop zijn de ANVR-Reisvoorwaarden van toepassing. Enkel de hoofdboeker kan wijzigingen in de boeking aanbrengen. Heb je een wijziging en ben je de hoofdboeker, neem dan contact op met ons op voor de mogelijkheden. Wij maken een kostenberekening op basis waarvan je kunt beslissen of je de reis wilt wijzigen.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!