In sommige gevallen is het mogelijk om jouw kat of hond mee te nemen op vakantie.
Vlucht
De regels voor het meenemen van een huisdier verschilt per luchtvaartmaatschappij. Je kunt de regels checken op de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee jij vliegt.
Vlieg je met Sky Express? Vanwege contractuele afspraken is het niet toegestaan om een huisdier mee te nemen, ondanks dat dit op hun website staan aangegeven.
Accommodatie & Transfer
Voor de accommodatie en eventuele transfer is het belangrijk dat je aan ons doorgeeft dat je jouw huisdier meeneemt op vakantie. Hiervoor vul je het speciale bagage formulier in op Mijn Sunweb. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen.
In een aantal accommodaties is het mogelijk om jouw huisdier mee te nemen. Wanneer huisdieren zijn toegestaan, staat dit aangegeven onder het kopje ‘faciliteiten’ bij de desbetreffende accommodatie. Houd er rekening mee dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden voor het meenemen van jouw huisdier. Deze kosten betaal je ter plaatse bij aankomst bij de receptie
Houd er rekening mee dat huisdieren niet altijd mee kunnen in de transferbus. Jouw huisdier kan ook alleen vervoerd worden in een draagmand, tussen de koffers, onder in het ruim van de bus. In de bus zelf zijn huisdieren door Europese regelgevingen niet toegestaan. Het is mogelijk dat er extra kosten in rekening gebracht worden voor het meenemen van jouw huisdier in de transferbus.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!