Aanbetaling
De aanbetaling bestaat uit:
- de reserveringskosten (100%)
- de SGR-bijdrage (100%)
- het calamiteitenfonds (100%)
- de kosten voor de eventueel afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering (100%)
- eventuele poliskosten voor een afgesloten verzekering (100%)
- 30% over de overige reisonderdelen
Het exacte bedrag van de aanbetaling van jouw vakantie vind je terug op jouw factuur. Deze aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan.
Let op: heb jij niet-flexibele vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende betalingsvoorwaarden. Naast de standaard aanbetaling betaal je ook de volledige kosten voor de vlucht. De kosten voor de vlucht vind je terug op de factuur die je ontvangt na de boeking.
Heb je een cruisevakantie geboekt? Ook hier gelden afwijkende betalingsvoorwaarden voor. Deze vind je hier.
Restantbetaling
Het is van belang dat het restantbedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is.
Boek je een vakantie binnen 6 weken voor vertrek, dan is het noodzakelijk dat je de gehele betaling per direct aan ons overmaakt via iDeal of Creditcard.
Na boeken ontvang je de factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen terug. De factuur vind je ook terug op Mijn Sunweb.
Herinnering
Sunweb stuurt geen betalingsherinneringen voordat de betalingstermijn is overschreden. Deze termijnen vermelden wij op de factuur en op Mijn Sunweb. Daar kun je altijd de specifieke datum zien waarop wij de betaling op onze rekening verwachten.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!