1. Alle veelgestelde vragen
  2. Verzekeringen
  3. Hoe dien ik een claim in bij mijn verzekering?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe dien ik een claim in bij mijn verzekering?

Annuleringsverzekering
Wanneer jij (een deel) van jouw vakantie hebt moeten annuleren kun jij mogelijk een claim indienen bij jouw annuleringsverzekering. Hiervoor heb je de (deel)annuleringsfactuur nodig. Deze sturen wij uiterlijk binnen 2 uur na de verwerking van jouw (deel)annulering per e-mail toe naar de hoofdboeker. Je krijgt jouw annuleringskosten alleen vergoed van de verzekeraar als de reden van annuleren een geldige reden is conform de polisvoorwaarden van jouw verzekering. Kijk hier voor meer informatie over de dekking van de annuleringsverzekering.

Je kunt hier het online formulier invullen om jouw annuleringskosten te claimen. Houd rekening met een afhandelingstermijn van 6 weken.

Reisverzekering
Heb je een ongeval gehad of heb je schade opgelopen tijdens jouw vakantie? Je kunt direct een schadeclaim indienen bij AXA via het online schadeformulier. Rechtsbovenin kun je de taal aanpassen naar Nederlands. Houd bij het melden van jouw schade de nota’s, garantiebewijzen, verklaringen en andere bewijzen bij de hand. Hoe vollediger je jouw schade omschrijft en bewijzen toevoegt, hoe sneller AXA jouw schade kan afhandelen. Houd rekening met een afhandelingstermijn van 6 weken.

Klik hier voor meer informatie over de dekking van de reisverzekering.

Contact
Heb je vragen over (de status van) jouw claim? Neem dan direct contact op met AXA:
Tel.: 010 80 82 613
E-mail: ati.contracts@axa-assistance.com

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag binnen 7 werkdagen beantwoorden.

Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag binnen 7 werkdagen beantwoorden.
Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's