Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
  1. Alle veelgestelde vragen
  2. Inchecken
  3. Hoe kan ik online inchecken bij Transavia?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik online inchecken bij Transavia?

Voor Transavia vluchten kun je vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek van jouw vlucht online inchecken. Let op: voor de terugvlucht moet je apart inchecken. Dit kan vanaf 30 uur voor vertrek van de terugvlucht.

Transavia zoekt de meest geschikte stoelen voor jouw reisgezelschap uit. Helaas kun je daardoor de gereserveerde stoelen niet meer wijzigen. Je hebt hierbij helaas niet de garantie dat jullie allemaal bij elkaar zitten.


Online inchecken is verplicht voor vluchten met SunExpress. Dit geldt voor zowel de heen- als terugvlucht. Wanneer je niet online incheckt en incheckt op de luchthaven, moet je €5 euro per persoon betalen.


Tip! In jouw Mijn Sunweb account kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:


Hoe werkt het online inchecken?
1. Ga naar de Selfservice van Transavia
2. Vul jouw boekingsnummer van Sunweb (flexibele vlucht) of het PNR-nummer (niet-flexibele vlucht), de achternaam van de hoofdboeker en de vertrekdatum in
3. Kies in de selfservice voor online inchecken
4. Check jezelf en jouw eventuele reisgenoten in
5. Je ontvangt de boardingpas(sen). Bewaar deze goed

Wanneer je online hebt ingecheckt kun je op de luchthaven eenvoudig jouw ruimbagage afgeven. Op Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport kun je dit doen bij de ‘bagage drop-off’ balie. Bij overige luchthavens geef je jouw ruimbagage af bij de check-in balie.

Online inchecken is niet mogelijk voor reisgezelschappen van meer dan 9 personen en mindervalide reizigers. Gezinnen die reizen met een baby onder de 2 jaar kunnen wel online inchecken.

Online inchecken is niet verplicht. Je kunt ook inchecken bij de check-in balie of bij een selfservice check-in automaat.

De online check-in wordt door Transavia verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op.
 

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag binnen 7 werkdagen beantwoorden.

Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Wij zullen jouw vraag binnen 7 werkdagen beantwoorden.
Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's