Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
  1. Alle veelgestelde vragen
  2. Stoelreservering
  3. SunExpress - hoe kan ik een stoel reserveren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

SunExpress - hoe kan ik een stoel reserveren?

Het verschilt per type vlucht vanaf wanneer je stoelen kunt reserveren voor jouw vlucht(en).


Tip! In jouw Mijn Sunweb account kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:


Flexibele vluchten

Je kunt vanaf 14 dagen voor vertrek stoelen reserveren tegen betaling.


1. Ga naar de website van SunExpress
2. Ga naar het tabje 'Tour operator'
3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:
- Surname: achternaam van de hoofdboeker
- Reference number: het boekingsnummer van Sunweb voorafgaand aan 000
- Tour operator name: Sunweb
4. Vul de volgende gegevens rechts in om in te loggen:
- Selecteer one way (enkele reis) of round trip (retour)
- From/to: selecteer hier de vertrek en aankomst luchthavens
- Departure date/return date: vul hier jouw vertrekdatum in
- Selecteer het aantal personen in jouw boeking
5. Klik op 'Confirm'
6. Volg de verdere stappen van het stoelreserveren*
7. Voldoe direct de betaling aan SunExpress. Je ontvangt vanuit SunExpress een bevestiging per e-mail

*Let op: Je zult zelf nog de door jouw geboekte vlucht moeten selecteren om een stoelkeuze te kunnen maken. Uiteraard kun je alleen voor de door jouw geboekte vlucht een stoel reserveren. Je kunt hier niet de vlucht wijzigen. Jouw exacte vluchtgegevens vind je terug in Mijn Sunweb.

Niet-flexibele vluchten

Je kunt direct na het boeken van jouw vakantie stoelen reserveren tegen betaling. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw boeking is verwerkt bij SunExpress. Dit kan tot 24 uur na het maken van jouw boeking duren.


1. Ga naar de website van SunExpress

2. Ga naar het tabje 'SunExpress bookings'

3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:

- Booking code: vul het PNR-nummer in

- Surname: achternaam van de hoofdboeker

4. Klik op 'Confirm'

5 Volg de verdere stappen van het stoelreserveren*

6. Voldoe direct de betaling aan SunExpress. Je ontvangt vanuit SunExpress een bevestiging per e-mail


*Let op: Je zult zelf nog de door jouw geboekte vlucht moeten selecteren om een stoelkeuze te kunnen maken. Uiteraard kun je alleen voor de door jouw geboekte vlucht een stoel reserveren. Je kunt hier niet de vlucht wijzigen. Jouw exacte vluchtgegevens vind je terug in Mijn Sunweb.


De stoelreservering wordt door SunExpress verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar SunExpress.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen

Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur
Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.

 

Stuur een bericht

Antwoord binnen 36 uur
Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

E-mail
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen
Telefoon

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden

Telefoonnummer: +31(0)102802290

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.
Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!