Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
7,9
Fantastisch

  • Direct aan het strand
  • Onlangs compleet gerenoveerd
  • Verschillende restaurants & bars

Hotel Blue Sea Island ligt direct aan het strand en heeft een waanzinnig uitzicht over de Mediterrane Zee. Het onlangs gerenoveerde resort heeft een trendy design en een fijn zwembad met waterpark voor de kinderen. Dit wordt heerlijk genieten in de Griekse zon!

Aan het strand is het voor volwassenen heerlijk vertoeven bij de beach bar en lounge, waar ze ’s avonds de lekkerste cocktails serveren. Aan de andere kant van het hotel heeft het hele gezin het naar hun zin bij het zwembad en waterpark. Het resort heeft verschillende restaurants en drie bars, voor elk wat wils dus. Op zo’n kwartiertje rijden van het resort vind je het oude centrum van Faliraki, met verschillende winkels, restaurants en bars.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen tuinzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • geen balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer beperkt zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer meerzijde (zicht) gedeeld zwembad
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • geen balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
3-persoonskamer algemeen landzijde
geschikt voor 3 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer landzijde algemeen
geschikt voor 4 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 1 x tweepersoons bedbank)
familiekamer superieur tuinzijde (Family room superior with sliding door)
geschikt voor 4 tot 6 personen max. 4 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 40m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 2 x tweepersoons bedbank)

Extra informatie kamertypes

Het kamertype 2-persoonskamer meerzijde (zicht) gedeeld zwembad is alleen te reserveren voor personen vanaf 16 jaar.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 339
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift hoofdgebouw
  • lobby
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning bedlinnen 1 keer per 2 dagen
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • bagagerie
  • wasgelegenheid
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kids club, geopend van 10:00 tot 12:00 uur en van 15:00 tot 17:00 uur
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant (reserveren noodzakelijk), buffet restaurant, grieks restaurant, italiaans restaurant, ijssalon, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar, strandbar, buitenbar
Sportfaciliteiten
  • darts
  • tennisbaan
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • animatie, voor kinderen
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa: massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • jacuzzi
  • sauna (gratis)
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad
  • kinderzwembad (aantal 1)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water)
  • waterglijbanen (gratis)

Verzorging

All-inclusive
*Ontbijt 07.00 - 10.30 uur
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Patisserie 10:00 – 18:00 uur oa ijs, wafels, crêpes, fruit etc.
*Diner 18.30 - 21.30 uur
*
All day dining:
Italiaans en Grieks: foodcorners op het strand
Italian corner 12:00 - 18:00 uur oa pasta, pizza etc.
Greek corner 12.00 - 18.00 uur in buffetvorm
Greek corner 18.30 - 21.30 uur à la carte, 3 keer per week (één keer gratis toegang tijdens je verblijf, tegen reservering)
*Lokale (alcoholische) dranken 10.00 - 23.30 uur
*Waterpark 10.00 - 18.00 uur oa pizza, ijs, wafels, crêpes, fruit etc.
7.9
Fantastisch
64 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,9
Accommodatie algemeen
8,1
Hygiëne
7,8
Kamer / appartement
7,9
Service / gastvrijheid
7,7
Faciliteiten
7,8
Locatie/ligging
7,5
Prijs/kwaliteit
7,8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rhodos

Ontdek Rhodos

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: kolympia circa 200 meter, faliraki circa 17 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 28 kilometer
Afstand tot bushalte circa 25 meter
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Rhodos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Ialyssos, Trianda en Ixia - ongeveer 40 minuten

Rhodos-Stad - ongeveer 40 - 60 minuten

Afandou - ongeveer 90 minuten

Kalithea - ongeveer 50 minuten

Faliraki - ongeveer 75 minuten

Kiotari - ongeveer 150 minuten

Lindos - ongevver 120 minuten

Kalathos - ongeveer 105 minuten

Lahania - ongeveer 180 minuten

Kolymbia - ongeveer 90 minuten

Pefki - ongeveer 135 minuten

De transfertijden zijn afhankelijk van het aantal stops en verkeersdrukte.

LET OP!

Er is geen reisleiding aanwezig (alleen telefonisch) in:

Gennadi: Grand Resort

Lardos: Lindos Princess Beach

Lindos: Lindos Royal, Mitsis Lindos Memories, Hotel Lindos Blue, Hotel Lindos Mare, Hotel Lindos Village

Lathania: Hotel Atrium Prestie Thalasso Spa Resort & Villas

Kiotari: Mitsis Rodos Village, Princess Adriana Resort & Spa, Hotel Lindos Imperial Resort &Spa, mLabranda Kiotari Bay,l Hotel Mayia Exlusive Resort & Spa, Hotel Rodos Princess

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.